نماینده ولی فقیه در استان سمنان عنوان کرد دفاع از «ولایت فقیه» محور و فصل مشترک وصیتنامه شهدا

نماینده ولی فقیه در استان سمنان از دفاع از «ولایت فقیه» به عنوان فصل مشترک و محور وصیتنامه شهدا نام برد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدای این استان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امیدواریم توفیق بهره‌مندی حداکثری از این سفره پرفیض و سراسر معنویت را داشته باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهدا یک سرمایه معنوی بزرگ و بی نظیر برای ملت ایران محسوب می‌شوند.

امام جمعه سمنان حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه جایگاه ولایت فقیه را محور وصیت‌نامه شهدا عنوان کرد و افزود: برخی تصور می کنند شهدا در معادلات سیاسی و اجتماعی امروز نقش ایفا نمی کنند در حالی که شواهد فراوان و متعددی در خصوص عنایات و توجهات شهدای والامقام انقلاب اسلامی نسبت به کشور و نظام وجود دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان با بیان اینکه شهدا مسئولیت تاریخی خود را به بهترین وجه ایفا کردند گفت: امروز خانواده های معظم شهدا نیز در صف اول دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارند بگونه ای که گاهی یک مادر یا همسر شهید به یک عنصر موثر و فعال فرهنگی تبدیل می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با تاکید بر نقش مردم و مسئولان در تداوم مسیر نورانی شهدا اظهار کرد: بسیاری از شهدا در وصایای خود از مردم و مسئولان خواسته اند راه و مرام آنها را در بخش های گوناگون دنبال کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با تقدیر از نصب وصایای شهدا در اماکن عمومی اضافه کرد: جایگاه شهدا جایگاهی رفیع و متعالی است و آحاد ملت و نیز مسئولان نیازمند بهره برداری از آن هستند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه هر صندلی مسئولیت محصول خون مطهر ۷۲ شهید والامقام است افزود: مدیران و متولیان فرهنگ باید خاطرات شهدای انقلاب اسلامی را علاوه بر رمان و داستان، به صورت فیلم و تصویر نیز به جامعه منتقل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با تاکید بر استفاده از ظرفیت هنر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: باید الگوهای بی نظیر و تاریخ ساز ایثار و شهادت را به آحاد جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان برگزاری نمایشگاه های انقلاب در مدارس را اقدامی ارزشمند و شایسته تحسین عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال توفیق خدمت در مسیر شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی را به همگان عطا فرماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.