طی هفته دولت؛ ۹۳ پروژه در شهرستان سمنان افتتاح می‌شود

فرماندار سمنان با بیان اینکه طی هفته دولت در این شهرستان ۹۳ پروژه به بهره برداری می‌رسد، گفت: کلنگ آغاز ۱۰ طرح نیز با حضور مسئولان به زمین زده خواهد شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، محمد بهرامی ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها به میزبانی سالن جلسات فرمانداری سمنان ضمن تشریح برنامه‌های هفته دولت، بیان کرد: ۱۰۳ پروژه در این ایام در شهرستان سمنان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که سهم پروژه‌های افتتاحی ۹۳ و کلنگ زنی ۱۰ پروژه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۷۷۸ میلیارد تومان مجموع اعتبارات پروژه‌های هفته دولت در شهرستان سمنان است، افزود: ۶۲۸ میلیارد تومان از این میزان اعتبار به پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح تعلق دارد و ۱۵۰ میلیارد تومان مجموع اعتبارات طرح‌های قابل کلنگ زنی خواهد بود.

فرماندار سمنان با بیان اینکه از مجموع طرح‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت امسال در شهرستان سمنان، ۸۹ طرح عمرانی و چهار طرح اقتصادی است، تاکید کرد: افتتاح چهار طرح اقتصادی مذکور در شهرستان ۵۸ فرصت شغلی را هم پدید خواهد آورد.

بهرامی با بیان اینکه دو مدرسه و شش ۱۲ کلاسه در شهرستان سمنان طی هفته دولت افتتاح می‌شود، ابراز کرد: در این ایام شاهد افتتاح یک هتل از مجموعه میراث فرهنگی و همچنین بیمارستان سوانح سوختگی سمنان به مثابه مهمترین طرح‌های عمرانی خواهیم بود.

وی درباره اقدامات سال جاری به خصوص در حوزه گردشگری شهرستان سمنان، توضیح داد: یکی از اقداماتی که در دستور کار قرار دارد طراحی نماد میراث فرهنگی برای شهر سمنان است همچنین برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و گردشگری در دستور کار قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.