فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خبر داد؛ تلاش برای محرومیت‌زدایی در سمنان/آمادگی سپاه برای همکاری با دولت

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه تلاش برای محرومیت زدایی در استان از محورهای اقدامات سپاه است، گفت: از جمله اقدامات بسیج سازندگی در روستاها مقوله آب است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سردار حمید دامغانی ظهر سه شنبه در دیدار مسئولان سپاه استان سمنان با استاندار سمنان در دفتر وی، به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه سپاه در سراسر استان به خصوص در زمینه محرومیت زدایی تلاش وافری داشته است، بیان کرد: بسیج تمام عوامل مورد نیاز برای محرومیت زدایی در روستاهای استان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی و اردوهای جهادی بسیج در روستاها محورهای مختلفی دارد که یکی از آنها موضوع آبرسانی است، گفت: سپاه و بسیج آمادگی لازم برای همکاری با دولت در عرصه‌های مختلف استان را دارد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه همراهی با دولت در مقوله اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی و… با اجرای طرح‌های مختلف، همواره صورت گرفته است، گفت:: دغدغه دولت انقلابی سیزدهم رفع مشکلات مردم محسوب می‌شود و از سوی دیگر رسالت سپاه نیز در این حوزه مشخص است.

دامغانی با بیان اینکه: ریل‌گذاری صحیح دولت در حوزه اقتصادی موجب بهبود وضعیت اقتصادی می‌شود، بیان کرد: در آینده‌ای نه‌چندان دور وضعیت مردم به شرایط مناسب اقتصادی خواهد رسید اما باید همراهی و همکاری بسیار خوبی در این حوزه صورت گیرد.

استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن اشاره به نقش آفرینی سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف به خصوص در دو سال کرونا، گفت: مواسات و کمک همدلانه، تأمین و تهیه ماسک، واکسیناسیون در مناطق محروم روستایی، تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز مردم، بسته‌های معیشتی، جهیزیه و… در زمره اقدامات با برکت و خیر سپاه در استان طی ایام دشوار کرونایی بود.

سید محمد رضا هاشمی همچنین گفت: قرارگاه سازندگی سپاه به خصوص در مناطق محروم، اقدامات بسیار تأثیرگذاری را صورت داده که باید از آنان قدردانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.