نماینده مجلس: امروز اسرائیل قرارگاه تمدن شیطان در زمین است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: اسراییل یک کشور یا رژیم نیست، بلکه قرارگاه تمدن شیطان در زمین است و باید نابود شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، علی اکبر علیزاده روز جمعه در پایان راهپیمایی روز قدس مردم دامغان در مصلای امام خمینی(ره) این شهر، بیان کرد: تمدن غرب تفکر شیطان است که برای انحراف بشریت و بر پایه شهوت، چپاول و ضربه زدن به اسلام بنا شده است.

وی ادامه داد: در رمضان سال ۵۸، امام راحل جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کرد که این روز، تنها روز حمایت از فلسطین نیست بلکه روز اسلام است که نشان می‌دهد تمدن اسلامی برخواسته تا تمدن دشمن را نابود کند.

علیزاده اظهار داشت: امروز اصلی ترین مشکل آمریکا و اسرائیل اسلام است و نبرد با اسرائیل نبرد بین ۲ ملت نیست بلکه نبرد تمدن اسلام و تمدن شیطان است.

وی اضافه کرد: ملت ایران و آزادی خواهان جهان در در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و هدف شرکت در این راهپیمایی، تنها محکومیت آمریکا و اسرائیل نیست بلکه ایجاد تفکری است تا این ملت های غاصب نابود شوند و تمدن اسلام بسازیم تا زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

علیزاده تصریح کرد: امروز اسرائیل محاصره شده است و اگر خطایی کند کشورش با خاک یکسان می‌شود، چرا که امروز جوانان فلسطین با اسلحه جلوی اسرائیل ایستادگی می کنند و رژیم صهیونیستی جرات ندارد خطایی انجام دهد.

وی افزود: امروز آمریکا رو به نابودی است و در حمله موشکی به عین الاسد، حمله به نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس و اسارت نیروهای دریایی آمریکا، مشاهده کردیم که شیطان بزرگ هیچ غلطی نتوانست بکند.

علیزاده، ضمن تبریک روز معلم گفت: معلمان در دوران دفاع مقدس فداکاری کردند، در دوران دفاع مقدس پنج هزار معلم و ۳۶ هزار دانش آموز جان خود را برای اسلام و کشور فدا کردند.

وی به فرارسیدن روز کارگر اشاره کرد و گفت: رسول خدا بر دستان کارگر بوسه زد و امروز وظیفه همه رفع مشکلات این قشر زحمت کش است و در دولت سیزدهم و مجلس نیز رفع مشکلات کارگران در دستور کار ویژه قرار دارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله ترابی پدر همه ما، عالم ربانی و انگیزه ما برای پیشبرد اهداف شهرستان بود و رحلت این عالم فرزانه داغ سنگینی بر چهره شهر ایجاد کرد.

مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار شهر دامغان درآخرین جمعه از ماه مبارک رمضان همراه با دیگر مسلمانان ایران و جهان، مسیر میدان شهدا تا مصلای امام خمینی (ره) را راهپیمایی کردند و فریاد زنده باد قدس و مرگ بر استکبار را فریاد زدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.