فرمانده سپاه فردیس : دفاع از مظلومیت مردم فلسطین، دفاع از حق و حقیقت است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس استان البرز گفت: دفاع از مظلومیت مردم فلسطین، وظیفه مسلمانان و دفاع از حق و حقیقت است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سرهنگ « احسان علیزاده» روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،افزود: سرزمین فلسطین تکه ای خاک نیست بلکه به بلندا و وسعت تمام جهان اسلام است.

وی اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارکرمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام مبارک، تمام معادله‌های شوم دنیای استکبار را به هم ریختند.

وی گفت: این اقدام انقلابی و حکیمانه حضرت امام (ره) منجر به پایه‌ریزی یک جبهه منسجم و مقاوم برای مقابله با اشغالگری و ظلم شد و این جبهه متشکل، استوارتر از همیشه و در کمال عزت و اقتدار از حق و مظلوم دفاع می‌کند.

علیزاده افزود: مردم ولایتمدار شهرستان در تمام صحنه ها با تمام وجود پشت نظام و ولایت فقیه ایستاده اند و امروز بار دیگر برگ زرینی از تاریخ این انقلاب را به نام خود ثبت کردند.

مردم شهید پرور شهرستان فردیس امروز از فلکه چهارم تا مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان بار دیگر انزجار خود از اسرائیل غاصب و آمریکا نشان دادند.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.