افتتاح ۵۵ پروژه برق‌رسانی استان سمنان در هفته دولت

0
مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان گفت: به مناسبت هفته دولت امسال تعداد ۵۵ پروژه عمرانی برق‌رسانی در استان سمنان با اعتباری بالغ‌بر ۱۵۶ میلیارد و ۷۶۶ میليون ريال به بهره‌برداري خواهد رسيد.
به‌گزارش پایگاه خبری سبزالبرز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “سید محمد موسوی‌زاده” با بیان اینکه شش پروژه بهسازی و تامین روشنایي معابر با هزينه هفت ميليـارد و ۶۳۸ ميليـون ريـال افتتاح مي‌شوند، افزود: ۱۳ پروژه بهينـه‌سازي و ۵۴ هـزار و ۵۱۲ متـر شبکـه و تاسيسات توزيع برق با مبلغ ۴۱ ميليارد و ۸۴۰ ميليون ريال از پروژه‌هایي است که در هفته دولت به بهره‌برداري خواهند رسید.
وی با اشاره به اینکه شش پروژه تبدیل ۱۰ هزار و ۵۴۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار با اعتبار هفت ميليارد و ۲۵ ميليون ريال بهره‌برداري مي‌شوند، افزود: ۱۲ پروژه تجهيز ايستگاه‌هاي توزيع برق زميني و هوایي با هزينه ۲۰ ميليارد و ۱۰۸ ميليون ريال نيز افتتاح مي‌شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه پروژه توسعه و اصلاح ۷۳ کنتور هوشمند برق در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) با مبلغ يک‌ميليارد و ۲۳۴ ميليون ريال به بهره‌برداري خواهد رسيد، تصريح کرد: ۱۶ پروژه در قالب تامين برق مشترکان جديد با هزينه ۶۷ ميليارد و ۲۵ ميليون ريال افتتاح مي‌شوند.
موسوی‌زاده اظهار داشت: پروژه بهینه‌سازی دو هزار و ۲۸۵ دستگاه انشعاب آمپری و لوازم اندازه‌گیری مشترکان برق با اعتبار ۱۱ میليارد و ۸۹۶ ميليون ريال، ديگر پروژه‌ قابل بهره‌برداري در هفته دولت سال جاري به شمار مي‌رود.
وی خاطرنشان کرد: احداث یک‌هزار و ۲۵۴ کیلومتر شبکه هوایی و زمینی، نصب یک‌هزار و ۴۹۹ دستگاه پست‌هاي توزيع برق به قدرت ۱۹۷ مگاولت آمپر، جذب ۵۸ هزار و ۸۶ مشترک جديد، نصب ۲۱ هزار و ۸۷۵ دستگاه سرچراغ معابر و همچنين برقراري ۵۵۶ انشعاب برق چاه آب کشاورزي، از جمله اقدامات صورت گرفته اين شركت در دولت تدبير و اميد محسوب مي‌شود.
وی یادآور شد: به منظور اجرای پروژه‌های توسعه و احداث، اصلاح و بهینه سازی و روشنایی معابر از آغاز دولت تدبير و اميد تا زمان حاضر، بالغ بر ۲۶۵ ميليارد تومان سرمايه‌گذاري صورت گرفته است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.