قلی‌زاده، ستاره فصل بعد لخ‌پوزنان؟

سایت لهستانی به تمجید از بازیکن ایرانی شاغل در لخ‌پوزنان پرداخت و عنوان کرد این بازیکن به‌زودی ستاره تیمش خواهد شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،علی قلی‌زاده در انتقالی پرهزینه از شارلوای بلژیک به پوزنان پیوست و مدتی طول کشید تا بتواند در ترکیب تیمش به میدان برود. او پس از بازگشتش به فوتبال، در سیزده بازی در تمام رقابت‌ها برای تیمش به میدان رفت ولی حتی یک گل یا پاس گل هم ثبت نکرد و دوباره مصدوم شد و فصل را از دست داد.

به نوشت سایت Transfery، ماریوش روماک، سرمربی تیم فوتبال لخ‌پوزنان، در آخرین نشست خبری‌اش در این فصل، به تمجید از بازیکن ایرانی (گران‌ترین خرید تاریخ لخ‌پوزنان) پرداخت و عنوان کرد او ستاره تیم در فصل بعد خواهد بود.

سرمربی لخ‌پوزنان گفت: نمی‌شود با جزئیات درباره بازیکنانی که مصدوم‌اند صحبت کرد. هر هفته وضعیت مصدومیت علی را زیر نظر داشتم و می‌دیدیم که بهتر و بهتر می‌شود ولی ناگهان همه چیز متاسفانه متوقف شد. حالا معلوم نیست بعد از بازگشت او شرایط چگونه پیش برود ولی از نظر من قلی‌زاده استعداد زیادی دارد و رهبر احتمالی بخش هجومی تیم در فصل آینده خواهد بود.

قلی‌زاده در اولین فصل حضورش در فوتبال لهستان ناامیدکننده بود. او در ۱۲ بازی برای تیم اصلی، گل یا پاس گلی را ثبت نکرد. البته مشکلات مربوط به پارگی مینیسک هم شرایط را برایش سخت کرد.

لخ‌پوزنان این فصل از رقابت‌ها در لیگ لهستان را با حضور در رده چهارم جدول به پایان برد و فرصت حضور در رقابت‌های اروپایی را از دست داد.

ارزش بازیکن ایرانی پوزنان ۱.۸ میلیون یورو است و به همین دلیل پوزنان تصمیم گرفت یکی از گران‌ترین نقل‌وانتقالات تاریخ لیگ فوتبال لهستان را انجام دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.