کشف ۱۱۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردستان

دادستان عمومی و انقلاب اردستان گفت: در هفته گذشته با تلاش دستگاه‌های انتظامی و امنیتی شهرستان جمعاً ۱۱۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان اردستان کشف و ضبط شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سید عباس بارودکو اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اشراف اطلاعاتی خوب خود، خودرو حامل مواد مخدر را در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اردستان شناسایی کرده و تحت پایش و کنترل قرار دادند.

وی با بیان اینکه در نهایت خودرو سمند قاچاقچی مواد مخدر در یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی توقیف و متهم دستگیر شد، افزود: با بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه پنج خشاب و ۱۳۰ تیر جنگی کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردستان اضافه کرد: همچنین در این عملیات مقدار ۲۸۲ کیلو شیشه، ۲۵ کیلو هروئین و ۱۲ کیلو تریاک کشف شد.

بارودکو افزود: همچنین با رصد اطلاعاتی و اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان اردستان یک محموله سنگین به میزان ۸۰۰ کیلوگرم موادمخدر تریاک که در تریلر جاسازی شده بود در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی با هماهنگی مقامات قضایی در محور ترانزیت شناسایی و کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها جمعاً سه نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.