مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان اصفهان خبر داد؛ اتمام اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان اصفهان گفت: تا انتهای نیمه اول سال جاری واگذاری زمین به متقاضیان در فاز ۳ شهرک صنعتی گلپایگان به سرانجام خواهد رسید.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، رسول سواری، امروز (یکشنبه، دوم اردیبهشت) در جلسه شورای سرمایه‌گذاری شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: تأمین زمین برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرستان گلپایگان در دستور کار است، در همین راستا خلع ید برخی از زمین‌هایی که چند سال پیش در اختیار تعدادی از افراد قرار داده شده اما طرح‌های آنها به نتیجه نرسیده انجام شد؛ پروژه‌های عمرانی فاز سوم شروع شده و اکنون در حال اجرای پروژه برق‌رسانی آن هستیم و تصور می‌کنیم تا حدود دو ماه آینده در فاز سوم شهرک صنعتی گلپایگان شاهد واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران باشیم. شهرستان گلپایگان یکی از شهرستان‌هایی است که استعداد تولید دارد و می‌توانیم با تمرکز بر ظرفیت‌های آن شاهد جهش تولید باشیم.

وی ادامه داد: مخزن آب ۵۰۰ لیتری در شهرک صنعتی گلپایگان طی شش ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد. میزان برقی که شرکت شهرک‌ها برای واحدهای صنعتی تأمین می‌کند یک مگاوات است و اگر واحد صنعتی بیش از  یک مگاوات برق نیاز داشته باشد باید یک خط اختصاصی از پست برق تأمین کند. در دو سال اخیر فرماندار گلپایگان جلسات مختلفی را برای رفع موانعی که جلوی پای صنعتگران است برگزار کرده و به جد مشکلات را پیگیری می‌کند؛ با تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز توسط صنعتگران و فعالان اقتصادی مشکلات آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا توسعه صنعت و جهش تولید با مشارکت مردم در اولویت‌های صنعتی شهرستان قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان اصفهان گفت: محوطه‌سازی شهرک صنعتی گلپایگان انجام شده است و پروژه برق آن نیز طراحی و در سال جاری اجرایی خواهد شد. همچنین نهایتاً تا انتهای نیمه اول سال جاری واگذاری زمین به متقاضیان در فاز ۳ شهرک صنعتی به سرانجام می‌رسد. ناحیه صنعتی سعیدآباد در روشنایی مشکلاتی دارد که امید داریم بتوانیم آن را حل کنیم. همچنین از طریق برگزاری انتخابات هیئت مؤسس، شرکت خدماتی این ناحیه صنعتی را تأسیس می‌کنیم تا مشکلات توسط صنعتگران همان بخش مطالبه و رفع شود.

سواری افزود: پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان به اتمام رسیده و امیدواریم بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم که در سال جاری تصفیه‌خانه این شهرک هم راه‌اندازی شود. طراحی تصفیه‌خانه تا تیرماه به اتمام می‌رسد و عملیات اجرایی و انتخاب پیمانکار را در شهریورماه انجام خواهیم داد و اگر طراحی به گونه‌ای باشد که از پکیج‌های آماده استفاده کنیم این پروژه تا پایان سال جاری اتمام و به بهره‌برداری خواهد رسید، اما اگر قرار باشد ساخت و ساز انجام شود تا دو سال ساخت تصفیه‌خانه به درازا می‌کشد.
محصور شدن و دیوارکشی منابع آب، خلع ید ۱۰ قطعه زمین و برگزاری مزایده آن، صدور سندهای تک برگی فاز یک، خرید شیر فشار شکن و اخذ زمین و ساخت مخزن هزار لیتری آب برخی از مصوبات جلسه قبل شورای سرمایه‌گذاری شهرستان گلپایگان بود که به امضای مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان اصفهان رسیده بود، اما هنوز به طور کامل انجام نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.