فرماندار تیران و کرون: ظرفیت برگزاری انتخابات الکترونیک را داریم

فرماندار تیران و کرون گفت: این شهرستان ظرفیت برگزاری انتخابات الکترونیک را برای دوره‌های بعدی دارد و با نصب دکل اینترنتی جدید و پوشش خدمات در کل شهرستان این زیرساخت فراهم خواهد شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، علی محمدی‌کیا با اشاره به خدمات الکترونیکی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: فرمانداری تیران و کرون در ارزیابی‌های ستاد مرکزی استانداری اصفهان با امتیاز ۹۹.۹۷ درصد امتیاز موفق به کسب رتبه عالی در شاخص استعلامات بر خط شد.

وی افزود: آموزش عوامل اجرایی، بهره‌گیری از ظرفیت تمام دستگاه‌ها، توجه به اجرای آیین‌نامه‌های بالادستی و نظارت‌های گسترده ستاد مرکزی انتخابات در شهرستان تیران و کرون جز مهم‌ترین مؤلفه اثر بخش در کسب این رتبه بوده است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: مشکلات انتخابات ۱۳۹۸ احصا و با تدبیر و پیش‌بینی‌های صورت گرفته آن دسته از موانع و معضلات رفع شده بود که همین موضوع در کسب رتبه و بازخورد سریع استعلامات برخط مؤثر بود.

به گفته فرماندار تیران و کرون، مشکلات محدودی نیز در استعلامات برخط و خدمات الکترونیک انتخابات وجود داشت که برای دوره‌های بعدی رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت برگزاری انتخابات الکترونیک را برای دوره‌های بعدی دارد، تصریح کرد: با نصب دکل اینترنتی جدید و پوشش خدمات در کل شهرستان این زیرساخت فراهم خواهد شد.

محمدی‌کیا توسعه زیرساخت‌ها برای دسترسی بیشتر مردم به اینترنت را فرصتی برای ارائه خدمات الکترونیک اعلام کرد و یادآور شد: ضریب نفوذ اینترنت در تیران و کرون در حال افزایش بوده و با اجرای شبکه فیبر نوری معضلات سرعت انتقال داده نیز رفع می‌شود.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به موفقیت در برگزاری انتخابات شامل مشارکت و استعلامات برخط، خاطرنشان کرد: هم‌افزایی بین بخشی در دستیابی به این رتبه‌ها مؤثر بوده و با توجه به اینکه مدیریت ارشد شهرستان تیران و کرون در بین فرمانداری‌ها رتبه دوم خدمت‌رسانی را کسب کرده، خاطرنشان کرد: همکاری زنجیره‌ای و هم‌افزایی بین بخشی دستگاه‌های اداری، نهادهای مردمی و مشارکت اجتماعی در این خصوص نقش داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.