فرماندار تیران و کرون: کادر درمان تیران و کرون با کمبود نیرو روبروست

فرماندار تیران و کرون گفت: کمبود نیروی انسانی در پست‌های درمانی این شهرستان روند خدمت‌رسانی را دچار مشکل می‌کند که همکاری دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص لازم است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، علی محمدی‌کیا، امروز(شنبه، ۱ اردیبهشت) در نشست معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون اظهار کرد: یکی از چالش‌های این شهرستان ضعف در خدمات درمانی است که با تعامل دانشگاه علوم پزشکی بخشی از آن رفع شده است.

وی با بیان اینکه کمبود پزشک و پرستار یکی از چالش‌های آن است، تصریح کرد: نیروی انسانی متخصص و متعهد می‌تواند بخش زیادی از مشکل درمان این منطقه را رفع کند.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: امکانات درمانی در بیمارستان بهنیا وجود دارد که با حضور متخصصین امکان خدمت‌رسانی فراهم بوده و با احداث بیمارستان امام رضا(ع) خدمات تخصصی و بیشتری ارائه خواهد شد.

به گفته وی، توسعه زیرساختی و وجود نیروهای متخصص و افزایش کادر درمان در این منطقه علاوه بر رفع نیاز مردم شهرستان در خدمت‌رسانی به مسافران نیز نقش مهمی دارد.

محمدی‌کیا معتقد است با وجود حجم بالای تردد در جاده‌های تیران و کرون و موقعیت گردشگری این شهرستان افزایش امکانات ضرورت دارد تا خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران ارائه شود.

وی با اشاره به درگذشت مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان تیران کرون خاطرنشان کرد: سعید چمی در دوران مسئولیت خود با روحیه مردمی خدمت‌رسانی می‌کرد که مدیر جدید نیز این روند را ادامه بدهد.

توسعه زیرساخت‌های بهداشتی در استان اصفهان

همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به سیاست‌های پیشگیری در حوزه بهداشت و درمان گفت: توسعه خدمات در حوزه بهداشت در کاهش هزینه‌های درمانی و پیشگیری از گسترش بیماری‌ها مؤثر است.

حمید گله‌داری با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های درمانی لازم است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه بهداشت به کاهش هزینه‌ها و افزایش سلامت جامعه کمک می‌کند.

سعید چمی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون هفته گذشته بر اثر بیماری درگذشت و عباس قاری به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.