عضو کمیسیون امور داخلی کشور: محور مقاومت به رژیم صهیونیستی پاسخ محکمی خواهد داد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: حمله ددمنشانه و ناجوانمردانه به کنسولگری ایران توسط رژیم غاصب صهیونیستی نقض کامل قوانین بین‌المللی است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،علی حدادی در گفت و گو  ضمن محکوم کردن حمله به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: حمله ناجوانمردانه به کنسولگری ایران، جنایت وحشیانه‌ای که در منطقه فلسطین و غزه و آنچه که طی مدت شش ماه گذشته تاکنون توسط رژیم غاصب صهیونیستی انجام شده، نقض قوانین بین‌المللی است و قطعا سازمان ملل باید توجه جدی‌تری را به این موضوع داشته باشد.

وی افزود: ضمن اینکه حمله به کنسولگری ایران و به شهادت رسیدن جمعی از خادمان مردم را محکوم می‌کنیم، انتظار بر این است که سازمان ملل به طور جدی به این اقدام ددمنشانه ورود کرده و ضمن محکومیت، اقدام جدی را در این زمینه انجام دهد.

منتخب حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس دوازدهم ادامه داد: ما در تمامی اقدامات غیرانسانی که این رژیم، چه در غزه، چه در بخش بیمارستانی و چه در بخش کشتار جمعی کودکان و زنان داشته است، اعتقاد داریم که با مجوز و مشارکت نظام سلطه و آمریکای جنایتکار بوده است. قطعا این اقدامات با اهدافی مشترک بوده و مجوزی که داده شده و به دنبال آن اقداماتی که توسط رژیم صهیونسیتی صورت می‌گیرد، قطعا آمریکا هم مشارکت داشته و دارد.

وی تاکید کرد: لذا از کشورهای اسلامی انتظار می‌رود که به موضوع اقدامات رژیم صهیونسیتی و نیز حمله به کنسولگری ایران ورود کنند.‌ متاسفانه در سازمان ملل نتوانسته‌اند به آنچه که به عنوان حقوق بشر مطرح می‌شود، تاکنون عمل کنند.

حدادی افزود: با توجه به مصوبه‌ای که در سازمان ملل و شورای امنیت وجود دارد، نه تنها جنایت رژیم صهیونسیتی متوقف نشده، بلکه این اقدام و حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد و باعث شهادت افرادی که به عنوان دیپلمات در کشور سوریه مشغول خدمت رسانی بودند، گردید. بنابراین قطعا ما انتظار ورود مجامع بین المللی و حقوق بشری را نسبت به این اقدام وحشیانه داشته و خواهیم داشت.

منتخب مردم البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به فضل الهی محور مقاومت که قوی بوده و امروز قوی‌تر هم شده و نسبت به این اقدام، قطعا یک پاسخ محکمی خواهد داد، به گونه‌ای که رژیم صهیونسیتی از این اقدام خود پشیمان خواهد شد. چون رژیم صهیونسیتی رو به اضمحلال وفروپاشی است و آنچه که این رژیم در این ایام در حال انجام است، گویای استیصال آن و نشانه این است که رژیم غاصب از درون در حال فروپاشی است و در آینده‌ای نزدیک به پایان و فروپاشی خود نزدیک تر هم می‌شود.

وی درباره ورود نهادهای بین‌المللی به موضوع حمله به کنسولگری ایران گفت: موضوع مورد تاکید این است که سازمان ملل و نهادهای خاصی که در سطح بین الملل در حال فعالیت هستند، وظیفه سنگینی بر عهده دارند و انتظار می‌رود که ورود جدی داشته باشند. متاسفانه آنچه که تا کنون دیده‌ایم این است که حقوق بشر و سازمان ملل وظیفه ‌ای که در این خصوص برعهده دارند، انجام نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: اما در مورد ملل اسلامی و مسلمان انتظار همه مردم جهان بر این است که ملت‌های مسلمان و مخصوصا کشورهای اسلامی و سران آنها به خودشان بیایند و در مورد این اقدامات ناجوانمردانه که هیچ توجیهی ندارد، اقدام جدی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.