رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان: ‍ طی سال گذشته بیش از ۱۳۵ هزار نیشابوری به سینما رفتند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳۵ هزار نیشابوری به سینما رفتند و به تماشای فیلم نشستند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،علیرضا سیدآبادی در گفت و گو  اظهار کرد: بر اساس درجه‌بندی سینماهای کشور که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شده پردیس سینمایی مهدوی در شهر نیشابور دارای درجه مدرن است.

وی بیان کرد: سینمای این شهرستان در بین شهرستان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از وضعیت و کیفیت عالی برخوردار هست و تاکنون فیلم‌های روز کشور به طور همزمان در نیشابور به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: پارسال ۱۳۵ هزار و ۵۸۳ نیشابوری به پردیس سینمایی مهدوی رفتند و به تماشای فیلم نشستند.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت ۶۳ فیلم بلند سینمایی به نمایش در آمده است که اقبال عمومی نیشابوریان فرهنگ و هنر دوست را به همراه داشته است.

سیدآبادی با اشاره به اینکه پردیس سینمایی مهدوی نیشابور دارای چهار سالن مجزا با ۳۸۰ صندلی است، تصریح کرد: امیدواریم با اقبال خوبی که شهروندان فرهنگ و هنردوست نیشابوری از خود نشان می‌دهند شاهد رونق بهتر سینمای این ابر شهر کشور باشیم.

وی در ادامه از ساخت ۲۳ فیلم کوتاه مستند، داستانی وانیمیشن طی سال گذشته در نیشابور خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.