رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد کاهش حدود ۱۰ درصدی ورود و خروج به مشهد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: میزان ورودی به مشهد نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد و میزان خروجی ۹ درصد کاهش داشته است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سرهنگ هادی امیدوار در خصوص وضعیت ورودی‌ها و خروجی‌های مشهد اظهار کرد: میزان ورودی به مشهد نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد و میزان خروجی ۹ درصد کاهش داشته که طبیعی است.
وی افزود: با توجه به اینکه نوروز امسال در ماه مبارک رمضان قرار دارد، کاهش سفر را پیش‌بینی می کردیم اما باز هم حجم ورود و خروج از میزان پیش‌بینی ما بالاتر بوده است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر ورودی‌ها و خروجی‌های مشهد به ویژه در مسیر شمال به سمت چناران ترافیک پرحجم است.

امیدوار با بیان اینکه ترافیک در معابر مشهد روان و سبک است، عنوان کرد: در مسیرهای منتهی به حرم حجم ترافیک مقداری بالا بوده که طبیعی است. ما با اعمال محدودیت‌های مقطعی و پاکسازی مسیرها در طول خیابان‌های منتهی به حرم در حال مدیریت هستیم و خوشبختانه شرایط نسبت به سال‌های قبل مناسب‌تر است.

وی در خصوص آمار تصادفات در این ایام گفت: تصادفات منجر به فوت در حوزه درون‌شهری ۵۰ درصد و برون‌شهری ۳۰ درصد کاهش داشته است. تا صبح امروز ۳ تصادف منجر به فوت در مشهد داشتیم. در حوزه تصادف منجر به خسارت ۱۰ درصد کاهش و در تصادفات جرحی نیز ۱۵ درصد افزایش داریم.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به رعایت قوانین و مقررات تاکید می‌کنم به ویژه موتورسواران و عابرین پیاده که حتما باید دقت لازم را داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.