محسن اسلامی مدیر کل امور مالیاتی مازندران در پیامی ۲۲ اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا و سالروز این روز مبارک را گرامی داشت

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز و به نقل از  روابط عمومي اداره کل امور مالیاتی مازندران ؛ همزمان با فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ،محسن اسلامی مدیر کل امور مالیاتی مازندران در پیامی این روز مبارک را گرامی داشت.*

متن پيام به شرح ذيل مي باشد:.

بسم الله الرحمن الرحيم

نام‌گذاری ۲۲ اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بیان‌گر مقام والا و با عظمت شهدا و نمایان‌گر ارزش و قداست خون شهیدان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران است. جمهوری اسلامی ایران در طول حیات با برکت خود مفتخر به حمایت مردمی است که هیچ گاه و در هیچ برهه تاریخی از نثار جان و مال خویش دریغ نکرده اند و در مسیر ولایت چه در انقلاب, چه در جنگ تحمیلی, چه در دفاع از حرم و چه در امنیت شهیدان گرانسنگی را تقدیم کرده اند.

خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد. خانواده هایی که پس از گذشت سال ها از عروج آسمانی عزیزانشان، با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نموده اند.

اینجانب ضمن گرامی داشت این روز بزرگ و ادای احترام به روح بلند شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ويژه شهداي همیشه سرافراز این شهرستان و خانواده های معظم شهدا، مفقودین و جانبازان، از درگاه خداوند متعال توفیق پاسداری و صیانت از خون شهیدان و خدمت‌گزاری به خانواده های معظم ایشان را آرزومندم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.