سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران: باید راهکار رفع مسائل فرهنگی در نقشه مهندسی فرهنگی تبیین شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: باید مشکلات به مسئله تبدیل شوند و مسائل این سند تبدیل به برنامه شوند و برای هر مسئله یک هیات اندیشه ورز با هدف انجام میدانی و عملیاتی شکل بگیرد تا به درستی راهبری و عملیاتی شوند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، روز شنبه (اول اردیبهشت) قاسم عزیززاده گرجی در نشست شورای راهبری تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در دفتر آیت‌الله محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان، ضمن تحسین فعالیت دبیرخانه این شورا بر لزوم عملیاتی بودن نظام مسائل احصا شده این دبیرخانه تاکید و اظهار کرد: هر مسئله باید یک هیات اندیشه ورز برای انجام میدانی و عملیاتی بند بند این سند داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسائل مطروحه این شورای راهبری، عمدتا مشکلات فرهنگی استان محسوب می شوند که باید راهکارهایی برای برون رفت از این مشکلات ارائه شود، افزود: مشکلات باید به مسئله تبدیل شوند.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: مسائل فرهنگی استان محله به محله متفاوت است باید مسائل فرهنگی با نقشه مهندسی شهرستان، بخش‌ها و محلات بررسی و مرتفع شوند.

عزیززاده گرجی بیان کرد: باید ساز و کار رفع موانع تحقق مسائل فرهنگی در برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی تبیین شود.

وی خاطرنشان شد: مسائل این سند باید تبدیل به برنامه شوند تا به درستی راهبری و عملیاتی شوند.
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۱۱
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران |
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.