سرویس‌دهی ۳۵۰ اتوبوس به شهروندان مشهدی در ایام چراغ برات

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی ۳۵۰ اتوبوس به شهروندان در ایام چراغ برات خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، محمد غلامی اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی مشهد به منظور ایجاد تسهیلات لازم و سرویس‎‌دهی منظم و نقل و انتقال مسافرین، طرح ویژه‌‎ای را اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: این طرح در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه مورخ ۳، ۴ و ۵ اسفندماه برگزار می‌شود و شامل ۱۵ پایانه است که از پایانه‌های انقلاب اسلامی، آزادی(جنب درب دانشگاه فردوسی)، مصلی، شهید مفتح، فردوسی و خواجه ربیع به مقصد آرامستان بهشت رضا(ع) و از پایانه های انقلاب اسلامی، وکیل‌آباد، مصلی، آزادی، زکریا، غدیر، شهید گمنام و شارستان به مقصد آرامستان خواجه ربیع و از پایانه خواجه ربیع به مقصد آرامستان بهشت رضوان سرویس‌دهی صورت می‌پذیرد.

همچنین محمدصادق احمدی نیک، مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده آرامستان‌های بهشت رضا(ع) و بهشت رضوان در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه سوم لغایت پنجم اسفندماه همزمان با ایام چراغ برات از نماز صبح باز و تا اذان مغرب و عشا پذیرای زائران اهل قبور خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: در این ایام ناوگان اتوبوسرانی از ۶ پایانه در نقاط مختلف شهر نسبت به سرویس‌دهی زائران اهل قبور به بهشت رضا(ع) و بهشت رضوان اقدام می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: ۲۰ دستگاه خودروی ون از سوی سازمان تاکسیرانی در ایام چراغ برات برای تردد در داخل آرامستان بهشت رضا(ع) جهت رفاه حال مراجعین مستقر هستند و همچنین دراین ایام نیروها و خودروهای آتش‌نشانی نیز در آرامستان بهشت رضا(ع)، بهشت جوادالائمه(ع) و بهشت رضوان مستقر خواهند بود.

وی افزود: در جهت حفظ ایمنی مردم، دست‌فروشانی که در ایام چراغ برات در حاشیه جاده اصلی آرامستان بهشت رضا(ع) اقدام به دست‌فروشی کنند، جمع‌آوری می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.