مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

باز ماندن دست ملی‌پوشان کاراته استان قزوین از مدال لیگ جهانی کاراته وان، قزوین میزبان رقابت‌های هندبال دختران کشور و عنوان قهرمانی بانوان استان قزوین در رقابت‌های کاراته شوتوکان اهم اخبار از ورزش قزوین است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،لیلا برجعلی ملی‌پوش استان قزوین با صدرنشینی در دور مقدماتی در مرحله حذفی با برد برابر حریف مصری و شکست برابر حریف انگلیسی برای کسب نشان برنز به روی تاتامی رفت اما سرانجام برجعلی بازی را به حریف ایتالیایی واگذار کرد و از کسب نشان برنز بازماند و در جایگاه پنجم وزن ۶۸+ کیلوگرم قرار گرفت.

بهمن عسگری هم با یک برد، یک تساوی و یک شکست، نتوانست به مرحله حذفی رقابت‌های دسته منهای ۷۵ کیلوگرم راه یابد، رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی پاریس برگزار شد.

قزوین میزبان رقابت‌های هندبال دختران کشور

در رقابت‌های هندبال دختران کشور هفت تیم برای کسب عناوین برتر به مصاف هم می‌روند. تیم‌های سنگ آهن بافق یزد، فولاد مبارکه سپاهان، مقاومت سرخ رود، آتریسا تهران، کولاک قرچک، لارما ساری و کاسپین قزوین تا ۱۳ بهمن ماه در قزوین با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، خانه هندبال قزوین میزبان رقابت‌های هندبال دختران کشور است.

عنوان قهرمانی بانوان قزوین در رقابت‌های کاراته شوتوکان

در پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان SKI، بانوان کاراته‌کای استان قزوین بر سکوی قهرمانی ایستادند. تیم تهران دوم شد و تیم‌های مس رفسنجان و البرز هم به صورت مشترک سوم شدند.

در این رقابت‌ها هزار و ۴۰۰ کاراته کا از ۲۶ استان در ۲ بخش کاتا و کومیته به میزبانی  شهریار با هم‌ رقابت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.