نماینده ولی فقیه در سمنان تاکید کرد: ضرورت بسترسازی برای برپایی انتخاباتی با مشارکت حداکثری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر ضرورت بسترسازی برای برپایی انتخاباتی با شکوه و با مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امروز (۱۵ آذر ماه) در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: برای حضور پرشور مردم در انتخابات لازم است با بسیج همه نیروها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها، به این امر تحقق بخشید تا دسیسه‌های دشمن در این زمینه خنثی شود.

وی به برنامه‌های گسترده دشمنان نظام برای انحراف نسل جوان اشاره و تاکید کرد: جهاد تبیین در دانشگاه‌ها باید انجام شود.

مطیعی ادامه داد: نهم دی ماه، روز بصیرت، حمایت همه‌جانبه مردم از نظام بود و باید از این ظرفیت ارزشمند استفاده کرد. وظیفه ملی، شرعی و عرفی ما حمایت از نظام ارزشمند جمهوری اسلامی است.

همچنین سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان گفت: با توجه به فرا رسیدن دهه بصیرت، لازم است برنامه‌های فرهنگی متنوعی با محوریت مردم در مساجد و تکایا و حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌های استان در راستای جهاد تبیین اجرا شود.

وی تاکید کرد: مدیران مرتبط در دستگاه‌های اجرایی استان تلاش کنند از روز دانشجو و دهه بصیرت نهایت بهره را ببرند تا با حضور در دانشگاه‌های استان، تبیین لازم را در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری انجام دهند.

استاندار سمنان یادآوری کرد: این استان در روزهای آینده میزبان پنج شهید گمنام است و لازم است با فراهم کردن همه شرایط، زمینه حضور مردم فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.