مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون: ۱۰ مدرسه تیران و کرون بهسازی و زیباسازی می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: ۱۰ باب از مدارس این شهرستان در آستانه فصل مهر در قالب طرح شهید عجمیان با مشارکت مردم بهسازی و زیباسازی می‌شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،حسین صائبیبه اولویت‌بندی صورت گرفته برای بهسازی و زیبایی محیط مدارس تیران و کرون اشاره و اظهار کرد: ۱۰ باب از مراکز آموزشی شهرستان در اولویت قرار گرفته‌اند و عملیات بهبود زیباسازی و ظاهری آنها در حال انجام است.

وی افزود: این خدمات شامل رنگ‌آمیزی محیط داخلی و بیرونی، دیوارنویسی، اصلاح امکانات و رفع عیوب ظاهری مدارس بوده که در قالب طرح شهید عجمیان اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون، ادامه داد: در قالب این طرح که با مشارکت مردم و گروه‌های جهادی انجام می‌شود، وضعیت مراکز آموزشی شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس بهبود می‌یابد.

وی اضافه کرد: بسیج دانش‌آموزی و نیروی انسانی نوجوان و جوان در این خصوص همکاری می‌کنند که هزینه‌های اجرای این ۱۰ پروژه بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

صائبی با اشاره به اینکه طرح شهید عجمیان می‌تواند بخشی از مشکل محیط‌های آموزشی را رفع کند، تصریح کرد: فرسودگی مدارس بخشی از چالش‌های حوزه آموزشی تیران و کرون است که طی سال‌های اخیر با مشارکت خیران بهبود یافته ولی نیاز به همکاری بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ پروژه مدرسه‌سازی در این منطقه فعال بوده که بخش عمده آن توسط خیران تأمین می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون یادآور شد: برای دانش آموزان شرکت کننده در طرح شهید عجمیان هدیه و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی نیز پیش بینی شده که در کنار مهارت‌آموزی از آن استفاده می‌کنند.

صائبی چنین طرحی را فرصتی برای ایجاد کسب‌وکار آینده دانش آموزان دانست و گفت: فرصت تابستان این افراد به کسب مهارت‌های فنی و بهره‌گیری از مبانی تربیتی و تفریحی اختصاص یافته و توانسته‌اند به خوبی از آن استفاده کنند.

وی همچنین به فعالیت بیش از ۱۰ مرکز فراغتی تحت پوشش آموزش و پرورش در تابستان امسال اشاره و اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن‌ها و برخی از مدارس در این ایام با برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارتی به دانش آموزان خدمت ارائه می‌دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.