نشست ویژه عفاف و حجاب در سینماهای حوزه هنری

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،در دیدار و گفتگوی مهدی معصومی گرجی با مهرداد محمدی _دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران_ که در ۸خرداد سال جاری انجام شد درباره فعالیتهای انگیزشی عرصه حجاب و عفاف در سینما تبادل نظر شد.
🔸️در این نشست که جمعی از کارکنان سینماهای حوزه هنری هم حضور داشتند رییس حوزه هنری مازندران گفت: با توجه به اینکه سینما در طول روز محل حضور شهروندان بسیاری است، پرسنل سینماهای حوزه هنری همواره در پیگیری رعایت امر حجاب توسط مخاطبان و علاقمندان این صنعت پر طرفدار کوشیده اند.
وی خاطر نشان کرد: با این حال دلیل این نشست طرح راهکارها و تبادل تجربه هایی ( از طرف ستاد امر به معروف) است که با شیوه های اثرگذارو با رعایت شان انسانی شهروندان این مهم صورت بگیرد.
معصومی گرجی افزود:سینما ظرفیت بالایی در فرهنگ سازی و جریان سازی فرهنگی داشته و می توان از آن جهت پخش آثار با موضوع عفاف حجاب بین اکرانها استفاده کرد.
🔹️در ادامه مهردادمحمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان ضمن قدردانی از پیگیری های حوزه هنری مازندران گفت: این ستاد می تواند با روش های انگیزشی و آموزشی و استفاده از کارشناسان حوزه روانشناسی و جامعه شناسی و تشکل های مردمی فعال در عرصه حجاب و عفاف به این مرکز در برنامه های سینما و باطبع شهروندان کمک برساند.
📍 حوزه هنری استان مازندران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.