لزوم همگرایی و ارتباط با مسئولان ارشد استان و نمایندگان مجلس جهت پیشبرد مطالبات حوزه ورزش

دکتر لقمانپور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان در گردهمایی روسای هیات‌های ورزشی اظهار داشت: 54 فدراسیون داریم که هیات های استانی آن هم در مازندران وجود دارد که نشان از اهمیت ورزش استان دارد .

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران مدیرکل پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت : ۵ الی ۶ هزار پروژه نیمه تمام داریم که با نرخ امروز که ۵۵ همت پول نیاز دارد که تعداد قابل توجهی هم در استان مازندران است که باید تامین اعتبار و تکمیل شود.

لقمانپور با بیان اینکه، میزبانی هیات ها در استان اقدام بسیار خوبی است، افزود: رویداد بین المللی پرورش اندام میزبانی بسیار خوبی برای مازندران بود که صدای آن در کشور شنیده شد.
وی افزود: همگرایی و ارتباط با مسئولان ارشد استان و نمایندگان مجلس جهت پیشبرد مطالبات حوزه ورزش تاثیرگذار است.
مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: نمایندگان استان مازندران همیشه کمک ویژه به ورزش داشتند که در شرایط محدودیت های مالی بسیار مهم است. لقمانپور ادامه داد: مالیات بر دخانیات مصوبه بسیار مهمی برای ورزش است که اگر تایید نهایی شود کمک شایانی به توسعه ورزش خواهد کرد.
وی افزود: ما تافته جدا بافته ای در فدراسیون های ورزشی نداریم. از مقام معظم رهبری تا مدیران پایین دستی همه ی شان تاکید ویژه ای به ورزش همگانی دارند.
این مسئول تاکید کرد: هر کسی سکاندار ورزش و جوانان مازندران بود، هیات ها باید همراهی و حمایت کنند. وزیر محترم و دیگر مسئولان جایگاه ورزش مازندران را می دانند. وی از اهمیت ورزش مازندران گفت و افزود: کسی اگر در مازندران بتواند مدیریت کند حتما در کشور هم می تواند و این نشان دهنده نیروهای انسانی توانمند است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.