سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در گردهمایی روسای هیات‌های ورزشی مطرح کرد؛ هیات های ورزشی درخط مقدم ورزش مازندران

گردهمایی روسای هیات های ورزشی مازندران با حضور علی بابایی کارنامی رئیس مجمع نمایندگان استان، محمدهادی لقمانپور مدیرکل پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، معاونین و مسئولان ستادی اداره کل ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزشی در هتل بادله میاندورود برگزار شد...

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در گردهمایی روسای هیات‌های ورزشی، اظهار داشت: هیات های ورزشی درخط مقدم ورزش مازندران هستند.

وی با بیان اینکه، سال آینده رویداد بسیار مهم بازی های آسیایی را داریم، افزود: سال جدید انتخابی المپیک و پارالمپیک را داریم و قطعا در سال جدید جلسات متعدد با حضور نواب روسا را خواهیم داشت.
وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های نمایندگان مجلس، گفت: باید از ظرفیت نمایندگان برای رفع نیاز های ورزشی مازندران که امروز با آن مواجه است و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به تنهایی توانایی رفع این نیاز ها را ندارد، استفاده کرد.
عالیشان تاکید کرد: باید از ظرفیت نمایندگان مجلس و سایر مسئولین در جهت پیشرفت ورزش نهایت استفاده را کرد. باید از ظرفیت های هیات های استان در مدیریت ملی ورزش و فدراسیون ها استفاده کنیم
وی ادامه داد: انتظار از مدیران ملی مازندران و نمایندگان استان اینست که از منابع انسانی این خطه در مدیریت ورزش کشور استفاده شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بیان داشت: دو رویداد بین المللی بصورت همزمان در مازندران برگزار کردیم که تجربه بسیار خوبی در استفاده از ظرفیت های میزبانی مازندران بود. عالیشان افزود: جامعه هدف بزرگی در حوزه ورزش و جوانان مازندران داریم و تنها ۳۲۶ پرسنل ورزش و جوانان در کل استان داریم که کار مدیریت فضای ورزش و جوانان را سخت و وظیفه ما را سنگین تر می کند. وی خاطرنشان کرد: امکانات و اعتبارات ورزش و جوانان در مقایسه با سطح مطالبات بسیار ناچیز است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.