تاکید بر اتخاذ تهمیدات ویژه برای پخت نان در نوروز

استاندار قزوین بر اتخاذ تهمیدات ویژه برای پخت نان در تعطیلات نوروزی تاکید کرد .

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،اعلایی استاندار قزوین در نشست ستاد تنظیم بازار کالا‌های اساسی استان بر اتخاذ تهمیدات ویژه برای پخت نان در تعطیلات نوروزی تاکید کرد و گفت: دسترسی مردم و مسافران به نان در ایام نوروز به بهانه تعطیلات نباید دشوار شود.

اعلایی افزود: باید برنامه ریزی لازم انجام شود تا شهروندان قزوینی و مسافران برای خرید و تامین نان به عنوان قوت غالب جامعه در نوروز دچار مشکل نشوند.

استاندار قزوین گفت: نانوایی‌های فعال در نوروز باید مشخص شده و روز‌ها و ساعات فعالیت آن‌ها به اطلاع شهروندان برسد.

وی اظهار کرد: عرضه نان بسته بندی شده در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز می‌تواند از ازدحام در نانوایی‌ها در این ایام بکاهد که باید این مهم مورد توجه قرار بگیرد و در خصوص آن برنامه ریزی شود.

این مسوول گفت: توزیع مناسب میوه شب عید با نرخ تنظیم بازار نیز باید در دستور کار جهاد کشاورزی و تعاون روستایی قرار داشته باشد.

اعلایی افزود: تامین سوخت کافی و مورد نیاز در پمپ بنزین‌های بین راهی برای پاسخ گویی به نیاز مسافران نوروزی و همچنین تداوم خدمات دهی تعمیرگاه‌ها و یدک کش‌ها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد تا در نوروز مشکلی از این حوزه‌ها نداشته باشیم.

استاندار قزوین با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز، اظهار کرد: نظارت بر توزیع و قیمت مایحتاج ضروری مردم برای این ایام باید مورد توجه جدی دستگاه‌های نظارتی از جمله جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار بگیرد و تعزیرات نیز باید متخلفان که نظم و آرامش بازار را برهم می‌ریزند، قاطعانه برخورد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.