نیاز اصفهان به ۳۰ جایگاه سوخت جدید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: استان اصفهان به ۳۰ جایگاه عرضه سوخت جدید در برخی جاده‌ها و کلان‌شهر اصفهان نیاز دارد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به فعالیت حدود ۳۶۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های سوخت مایع در استان گفت: با اینکه در برخی از شهرستان‌ها تعداد جایگاه‌های سوخت اشباع شده، اما در برخی از شهرستان‌ها و مسیر‌های اصلی مانند مسیر شهرضا-سمیرم به جایگاه سوخت نیاز داریم و اگر سرمایه گذاران مراجعه کنند این مکان‌ها به آن‌ها معرفی می‌شود.

او افزود: در کلان‌شهر اصفهان نیز نیاز جدی به جایگاه‌های عرضه سوخت داریم و یکی از مشکلات موجود در این زمینه کمبود زمین مناسب با توجه به محدودیت‌های زیست محیطی در زمینه رعایت حریم استاندارد با مناطق مسکونی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ با رکورد‌های جدیدی در مصرف بنزین مواجه شویم، افزود: جمعه هفته پیش مصرف بنزین در کشور به حدود ۱۱۵ میلیون لیتر رسید و پیش بینی می‌شود در نوروز به ۱۳۰ میلیون برسد.

به گفته گیتی منش، میانگین مصرف بنزین در اصفهان امسال نزدیک به هفت میلیون لیتر در روز بود، اما در این ماه (اسفند) به حدود ۷.۵ میلیون لیتر در روز افزایش یافته است.

او افزود: در آستانه سفر‌های نوروزی برای سوخت رسانی، حمل و نقل و آمادگی تاسیسات مختلف و انبار نفت شهید منتظری برنامه ریزی و بازدید‌های محسوس و نامحسوس کارشناسان از مجاری عرضه سوخت آغاز شده که تا پانزدهم فروردین ادامه می‌یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.