پرداخت بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان البرزی

فرسود گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون رقمی معادل ۱۳۱ میلیارد و ۷۸۴ میلیون تومان تسهیلات با رشد ۵۳ درصدی نسبت به سال گذشته به ۹۰۰۰ مددجوی کمیته امداد البرز پرداخت و به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،فرسود مدیر صندوق امداد ولایت استان البرز با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت پرداخت می‌شود، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون رقمی معادل ۱۳۱ میلیارد و ۷۸۴ میلیون تومان تسهیلات با رشد ۵۳ درصدی نسبت به سال گذشته به ۹۰۰۰ مددجوی کمیته امداد و نیازمندان البرز پرداخت و به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

او درباره آخرین آمار مشتریان صندوق استان گفت: در حال حاضر بیش از ۷۸ هزار مشتری در صندوق وجود دارد و از خدمات ما استفاده می‌کنند، صندوق به شبکه شتاب کشوری وصل است و خدمات بانکی را به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

فرسود با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند افزود: تسهیلات صندوق امداد ولایت در ۶ سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش آموزان پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت البرز با اشاره به اینکه وام‌های تا سقف ده میلیون تومان بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز سه درصد یک‌بار کارمزد دارد، گفت: وام‌های مددجویی تا ده میلیون تومان بدون ضامن و تا ۵۰ میلیون تومان با یک چِک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

فرسود با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، افزود: داشتن مجوز از بانک مرکزی، اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.