معاون استاندار مازندران: ۵۶ منطقه آسیب اجتماعی در مازندران شناسایی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از شناسایی ۵۶ منطقه دارای آسیب اجتماعی در سطح این استان خبر داد و گفت: روند ابتلای دانش آموزان به اعتیاد رو به افزایش است آموزش و پرورش با فعالیت‌های فرهنگی گسترده نسبت به رفع این آسیب و آگاه سازی خانواده‌ها اقدام کند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،روح الله سلگی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، اظهار کرد: به دستور استاندار مازندران و با هماهنگی فرمانداران استان مناطق آسیب‌های اجتماعی استان ساماندهی می‌شود.

این مسئول با تاکید بر لزوم تدوین برنامه تحولی در مناطق آسیب اجتماعی مازندران، افزود: تا پایان امسال برنامه عملیاتی تحول فرهنگی در مناطق آسیب اجتماعی استان تدوین و اجرایی خواهد شد.

معاون استاندار مازندران ترویج مواد مخدر را رویکرد استکباری برای فروپاشی جامعه اسلامی دانست و یادآور شد: مقابله هوشمندانه با مواد مخدر با رویکرد فرهنگی ضرورت دارد.

سلگی با ابراز نگرانی از روند ابتلای دانش‌آموزان به اعتیاد خواستار برنامه ریزی و فعالیت فرهنگی گسترده آموزش و پرورش و نهاد خانواده در زمینه اطلاع رسانی در مورد تبعات زیان‌بار شیوع اعتیاد در سنین کم شد.

وی آگاه‌سازی جامعه را رکن اصلی مقابله با اعتیاد عنوان کرد و افزود: رسانه ملی در زمینه تبیین راهکارهای فرهنگی مقابله با شیوع مواد مخدر نقش کلیدی بر عهده دارد.

در این جلسه که فرمانداران استان به صورت و بیناری حضور داشتند، چگونگی اقدامات دستگاه‌های مسئول در حوزه ساماندهی و اشتغال معتادان مواد مخدر در مازندران بررسی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.