مصرف گاز در مازندران به ۳۳ میلیون مترمکعب رسیده است

سخنگوی شرکت گاز مازندران با تاکید بر مدیریت مصرف در سوخت این نوع انرژی، گفت: مصرف گاز در مازندران به بیش از ۳۳ میلیون متر مکعب رسیده است که در این بخش با کاهش ۶ درصدی مواجه هستیم.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،سید حمزه عمادی با اعلام اینکه در حال حاضر میزان مصرف گاز در استان مطلوب است و با افت فشار این سوخت مواجه نیستیم، اظهار کرد: روز گذشته حدود ۳۳ میلیون متر مکعب گاز در مازندران مصرف شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وضعیت جایگاه‌های «سی ان جی»  و خدمات این بخش به خودروهای دوگانه سوز به چه صورت است، گفت: با توجه به افت فشار گاز در مازندران جایگاه‌های سوخت گاز مایع خدمات نمی‌دادند اما برای کاهش بار ترافیکی خودروها از امروز سه جایگاه سوخت سی ان جی در استان وصل شد که شامل یک جایگاه در ساری، رامسر و قائم‌شهر می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران با ابراز خرسندی مبنی بر اینکه تاکنون همراهی مردم و تدبیر مسئولان موجب شد در توزیع گاز مصرفی مشترکان خانگی دچار مشکل نشویم، افزود: قطع گاز صنایع و تعطیلی ادارات و مدارس هم در کاهش مصرف این نوع انرژی در مازندران موثر بود اما در حال حاضر گاز مصرفی مدارس وصل شده است و دانش آموزان از سیستم گرمایشی گازی بهره‌مند هستند.

سخنگوی شرکت گاز مازندران از استمرار صرفه جویی مشترکان گاز در مازندران به ویژه بخش خانگی را خواستار شد و گفت: اگر کمک مردم نباشد ما از بحران (افت فشار گاز) خارج نمی‌شویم.

به گفته عمادی نسبت به چند روز گذشته که ۴۰ میلیون متر مکعب بالاترین مصرف روزانه گاز در مازندران بوده است در حال حاضر با کاهش ۶ میلیون متر مکعبی مواجه هستیم که این میزان مصرف روز گذشته به بیش از ۳۳ میلیون متر مکعب رسیده است.

قابل ذکر است؛ مازندران یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک خانگی و   ۷۰۰ مشترک صنعتی دارد. هم اکنون گاز بخش صنعتی این استان قطع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.