برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای وصال

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری نخستین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی، داستانک و سناریونویسی وصال خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،مهدی پایون،  ضمن اعلام این خبر گفت: این جشنواره به‌منظور حمایت از تولیدات رسانه‌ای و هنری و با مشارکت جهاد دانشگاهی، مجمع فیلم‌سازان انقلاب اسلامی و انجمن سینمای جوان اصفهان برگزار می‎‌شود.

او ادامه داد: اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان به‌منظور تولید متن فاخر برای تهیه موشن‎‌گرافی و فیلم کوتاه، شناسایی ظرفیت‎‌های موجود برای تولید متن‌های رسانه‌ای و ارائه آموزش‌هایی در این زمینه به علاقه‌مندان مستعد، نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام‌کرده است.

پایون با اشاره به برگزای این آموزش‌ها به‌صورت ورک‌شاپ، تصریح کرد: ورک‌شاپ داستانک در روز ۲۹ دی‌ماه ساعت ۹ تا ۱۵:۳۰، ورک‌شاپ فیلم‌نامه در روز یکم بهمن ساعت ۹ تا ۱۶ و ورک‌شاپ سناریونویسی در روز ۶ بهم‌ماه ساعت ۹ تا ۱۶ با حضور اساتید اختصاصیِ خود در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان، واقع در خیابان حافظ برگزار می‌شود.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه بازی و بازی‌های رایانه‌‎ای، ارتباط مؤثر با نوجوان و نوجوان و فضای مجازی، محورهای نخستین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی، داستانک و سناریونویسی وصال است، گفت: این جشنواره کاملاً تخصصی است و از افراد شناسایی‌شده  در آن برای تولیدات رسانه‌ای دفتر تبلیغات اسلامی حمایت می‎‌شود.

پاوین اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مهلت نخستین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی، داستانک و سناریونویسی وصال می‌توانند آثار خود را تا ۱۲ بهمن‌ماه به نشانی http://b2n.ir/f73751 ارسال کنند. در پایان هر کارگاه ضمن تقدیر از تعداد ۷ نفر از افراد برگزیدگان و بهره‌مندی از جوایز، این افراد به گروه‌های تولید آثار رسانه‌‎ای معرفی خواهندشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.