ناظمی: باشگاه‌ها به تیم جوانان بازیکن بدهند، بحث‌مان ملی است

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، افشین ناظمی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال جوانان ایران گفت: اردویی را از قبل پیش‌بینی و از تاریخ بیست‌وسوم دی ماه شروع کردیم. قرار است بیست‌وهفتم دی برای برگزاری دو دیدار دوستانه راهی اردن شویم. همین الان که صحبت می‌کنم هنوز بازیکنان را کامل در اختیار نداریم. یکسری از باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را نداده‌اند و با رایزنی میرشاد ماجدی قرار است به ما اضافه شوند. یکسری نیز از بیست‌ونهم دی‌ماه اضافه می‌شوند. پس از اینکه به ایران بازگشتیم چند روزی استراحت می‌کنیم و خودمان را برای اردوی آخر و حضور در ازبکستان آماده خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه چه زمانی قرار است باشگاه‌ها با تیم‌های ملی همکاری کنند، گفت: هماهنگ شده که فردا بازیکنان تیم هوادار به جمع ما اضافه شوند. از فجر یک بازیکن آمده، یک بازیکن نیامده است. با باشگاه فولاد خوزستان نیز هماهنگ کردیم بازیکنش به ما اضافه شود. امیدوارم باشگاه‌ها تعامل داشته باشند چون بحث ملی است و خودمان را برای بازی‌های مقدماتی آماده می‌کنیم و می‌خواهیم مجوز جهانی شدن را بگیریم. از سرمربیان تیم‌ها می‌خواهیم همکاری کنند تا سربلند شده و شرمنده مردم نشویم.

مدیر تیم فوتبال جوانان ایران در رابطه با برگزاری بازی‌های تدارکاتی خاطرنشان کرد: ابتدا برای برگزاری دو بازی راهی اردن و سپس راهی ترکیه خواهیم شد. در ترکیه سه دیدار تدارکاتی پیش‌بینی شده است تا حداقل شبیه‌سازی کرده باشیم. پس از این اردو، دیگر اردویی نخواهیم داشت. همانطور که گفتم ۲۷ دی‌ماه به اردن می‌رویم و پس از برگزاری دو دیدار تدارکاتی به ترکیه سفر می‌کنیم و تا ۱۴ بهمن ماه آنجا خواهیم بود. هنوز نام حریفان مشخص نشده است و تا ۴ روز دیگر نام آنها مشخص می‌شود.

ناظمی در خصوص رویکرد فدراسیون فوتبال در خصوص همکاری با تیم جوانان گفت: جا دارد از مهدی تاج، هدایت ممبینی، میرشاد ماجدی و … تشکر کنم که برنامه‌هایی که پیش بینی شد را، اجرا کردند. خوشحالیم تلاش کردند برنامه‌های صمد مرفاوی اجرایی شود. در حال حاضر دغدغه بازیکن داریم و دغدغه اجرایی شدن برنامه‌ها را نداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.