نعمتی: نباید به نتایج استقلال و سپاهان توجه کنیم/ بازی در غیاب هواداران حس بدی به بازیکنان می‌دهد

0

پرسپولیس با شکست دادن نساجی توانست قهرمانی در نیم‌فصل اول لیگ برتر را جشن بگیرد و حالا شاگردان یحیی گل‌‌محمدی به عقیده بسیاری از کارشناسان شانس اول قهرمانی در لیگ امسال هستند. با این حال علی نعمتی مدافع پرسپولیس معتقد است که این تیم راه سختی برای رسیده به قهرمانی دارد و آنها باید چند برابر نیم‌فصل اول تلاش کنند. نعمتی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس، شانس قهرمانی سرخپوشان و … به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

از آخرین بازی در جام حذفی مقابل ون پارس شروع کنیم. فکر می‌کردید برای برد در این بازی به دردسر بیفتید؟
پیش‌بینی می‌کردیم بازی راحتی نداشته باشیم، چون جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و خیلی از نتایج با شگفتی رقم می‌خورد. متأسفانه در دقیقه هفت آن اتفاق رخ داد و داور پنالتی گرفت، آن هم در حالی که کارشناسان داوری بعد از بازی گفتند که قبل از آن صحنه خطا رخ داده است. به هر حال این هم از بدشانسی من بود و بعد از بازی هم از بچه‌ها و هواداران عذرخواهی کردم. ما عقب افتادیم و تحت فشار بودیم، ولی خدا را شکر که در نهایت بازی را بردیم.

بابت شکست احتمالی و کنار رفتن از جام حذفی استرس نداشتید؟
طبیعتاً نگران بودم چون در جام حذفی یک اشتباه می‌تواند همه چیز را عوض کند. البته ما واقعاً در این بازی بدشانس بودیم و همه دیدند چقدر موقعیت از دست دادیم.

 در لیگ برتر هم نتایج خوبی گرفتید و به قهرمانی نیم‌فصل رسیدید. در این مورد صحبت می‌کنی؟
قهرمانی در نیم‌فصل از لحاظ جایگاه جدولی و بالا بردن روحیه تیمی خوب است، ولی قطعاً رتبه آخر فصل مهم است. تمام هدف ما این است که روند فعلی را ادامه داده و در نهایت قهرمان شویم.

 برخی کارشناسان پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانند. نظر خودت چیست؟
پرسپولیس هر سال مدعی جدی قهرمانی است، ولی ما از حالا نمی‌توانیم همه چیز را تمام شده بدانیم. در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها هم خودشان را تقویت می‌کنند. اگر می‌خواهیم به قهرمانی برسیم باید چند برابر نیم‌فصل اول تلاش کنیم.

 بعد از جدایی لوکادیا شوک بزرگی به پرسپولیس وارد شد. فکر می‌کنی بعد از چند هفته، پرسپولیس با این اتفاق کنار آمده است؟
لوکادیا بازیکن قابلی است ولی دیگر او تصمیم به جدایی گرفت و ما نمی‌توانیم بابت این اتفاق همچنان ناراحت باشیم. خوشبختانه تیم ما در چند بازی اخیر هم از لحاظ گلزنی عملکرد خوبی داشته است.

 این هفته سپاهان و استقلال دو رقیب اصلی شما برای رسیدن به قهرمانی مقابل هم قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد تساوی در این بازی بهترین نتیجه برای پرسپولیس است …
ما نباید به نتایج سپاهان و استقلال توجه کنیم و تمام تمرکزمان باید روی بازی‌ها و عملکرد خودمان باشد. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید برای قهرمان شدن خوب امتیاز بگیریم.

 در مورد بازی بعدی با ذوب‌آهن چه صحبتی داری؟
هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد. در بازی رفت با این تیم مساوی کردیم و حالا باید در زمین خودمان سه امتیاز را بگیریم. ما محکوم به برد هستیم.

 نظرت درباره عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها چیست؟
بازی کردن در غیاب هواداران بسیار بد است و حس بدی به بازیکنان می‌دهد. من امیدوارم شرایط برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها خیلی زود فراهم شود و امیدوارم حال مردم ایران هم همیشه خوب باشد. دل‌مان برای هواداران پرسپولیس واقعاً تنگ شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.