موافقت با ساخت ۱۶ سازه دریایی در سواحل مازندران

سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت ۱۶ سازه دریایی در مازندران موافقت کرده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،محسن مصطفایی معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با جانمایی، ساخت و بهره برداری ۱۶ سازه دریایی در سواحل مازندران از ابتدای امسال تاکنون در استان موافقت کرده است.

او افزود: ۱۲ مورد مجوز موافقت اولیه برای جانمایی سازه‌های دریایی با کاربری تفریحی در سواحل مازندران در این مدت از سوی کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است.

مصطفایی گفت: همچنین با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل، کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، در امسال با تأسیس و ساخت ۳ سکوی تفریحی و بهره برداری از یک سکوی تفریحی در نوار ساحلی شهرستان‌های نور، نوشهر، تنکابن و رامسر موافقت کرده است.

او افزود: این مجوز‌ها طبق تأیید اعضای کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و با موافقت ارگان‌های ذیربط مازندران صادر شده است.

همه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی صدور مجوز‌های سازه‌های دریایی می‌توانند برای ثبت نام به درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار به نشانی mojavez.ir مراجعه و نسبت به دریافت مجوز از کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.