انعقاد ۹۲۰ میلیارد ریال قرارداد تجاری‌سازی در فن‌بازار استان سمنان

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به انعقاد ۹۲۰ میلیارد ریال قرارداد تجاری‌سازی در فن‌بازار استان، گفت: از ابتدای راه‌اندازی فن بازار منطقه‌ای استان، ۱۲ قرارداد بازاریابی و فروش در حوزه انتقال فناوری منعقد شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،مهدی رحمانیان ۱۴ دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فن بازار منطقه‌ای استان سمنان ۶۲ مورد قرارداد بازاریابی و فروش را از ابتدای فعالیت تاکنون منعقد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان قرارداد، ۱۹ فقره قرارداد با اعتباری افزون بر ۳۱۰ میلیارد ریال مربوط به ۹ ماه ابتدایی امسال بوده است.

رحمانیان با اشاره به ثبت ۳۶۶ واحد صنعتی فناور و دانش‌بنیان در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان، افزود: ۳۸ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی استان از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال رفع شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: ۱۴۳ محصول در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، الکترونیکی، معدنی، فلزی، شیمیایی، پزشکی و دارویی توسط این واحدهای دانش‌بنیان و فناور در سایت http://semnan.techmart.ir (http://semnan.techmart.ir/) به ثبت رسیده است.

وی گفت: فعالیت فن‌بازار منطقه‌ای در ۲ بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی است و سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است.

فن بازار به معنای بازار فناوری، یعنی محلی برای مبادلات تکنولوژی است، در بازار فناوری نیز فن‌بازارها نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به «عرضه‌کنندگان»، «متقاضیان»، «کارآفرینان» و «سرمایه‌گذاران» را دارد که به ارائه مشاوره در خصوص مراحل انتقال تکنولوژی نیز می‌پردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.