بیمارستان‌های البرز برای موج احتمالی کرونا در آماده‌باش قرار گیرند

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به شدت شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن استان البرز، از مردم خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و تزریق دوز یادآور واکسن کرونا، اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد کرونا استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اعلام این خبر، گفت: ضرورت دارد کمیته اطلاع رسانی استان و شهرستان ها در راستای آگاهی بخشی به مردم فعال شود.

وی ادامه داد: تمامی ادارات و دستگاه های استان باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام داشته و با ظرفیت‌های موجود تبلیغاتی خود برای اطلاع رسانی به مردم اقدام کنند.

عبداللهی ضمن توصیه به رعایت فاصله اجتماعی به ویژه در اماکن عمومی، گفت: مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها در خصوص اطلاع‌رسانی برای مقابله با شیوع کرونا با حساسیت ویژه‌ای اقدام کنند.

وی اضافه کرد: صدا و سیما و رسانه‌های استان برای اطلاع رسانی به مردم همانند گذشته همراهی لازم را داشته باشند.

استاندار البرز گفت: بیمارستان‌های استان با اختصاص تخت‌های بیمارستانی برای این منظور و درمان بیماران سرپایی در آماده باش کامل قرار گیرند.

وی تاکید کرد: مردم شریف استان در نظر داشته باشند که بهترین و موثرترین راه برای مقابله با این بیماری تزریق دوز سوم و چهارم واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.