مدیران با فعال کردن حراست‌ها مانع از پدیده شوم فساد شوند

استاندار مازندران با اشاره به اینکه به دلیل فساد گسترده متاسفانه دستگاه‌های نظارتی ما اثرگذاری خودشان را از دست دادند و آنجایی اثرگذار است که با دستمال تمیز بتوانیم شیشه را پاک کنیم ، گفت: مدیران با فعال کردن حراست‌ها مانع پدیده شوم فساد شوند تا شاهد اثرگذاری دستگاه‌های نظارتی باشیم.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،سید محمود حسینی‌پور امروز در جلسه شورای استاندارد مازندران با اشاره اینکه موضوع استاندارد خیلی مورد توجه نیست و جلسات استاندارد سالانه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کم توجهی  نشان از مظلومیت این نهاد است.

وی افزود: در همه شئون زندگی مردم استاندارد نقش مهمی دارد به‌طوری که وضعیت نا مناسب روکش آسفالت جاده‌های استان سوهان روح مردم شده است و استاندارد باید در همه شئون کاری استان حاکم شود.

استاندار مازندران با تاکید براینکه نظارت مناسب زمانی اثرگذار است که به مردم گزارش شود، تصریح کرد: چرا که با مطلع شدن مردم کسی جرات نمی‌کند کم فروشی کند. این پیگیری موجب رضایت‌مندی مردم از استاندارد می‌شود.

این مسئول جدیت در امور نظارت بر استاندارد در مازندران را ضروری دانست و ادامه داد:هرچند نیروی انسانی استاندارد برای نظارت کافی نیست در پیگیری کار نیازمند همکاری و کمک سایر دستگاه‌ها هستیم. نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: مدیران کل صمت و جهاد کشاورزی باید همکاری نزدیکی با مجموعه استاندارد داشته باشند که در سایه همکاری می‌توانیم اعمال قانون و نظارت انجام دهیم .

حسینی پور با اشاره به اینکه استاندارد باید سیستم نظارتی هوشمند ایجاد کند تا در مسیر اجرا شاهد نظارت قوی باشیم، اظهار کرد: به دلیل فساد گسترده متاسفانه دستگاه‌های نظارتی ما اثرگذاری خودشان را از دست دادند و آنجایی اثرگذار است که با دستمال تمیز بتوانیم شیشه را پاک کنیم.

وی با بیان اینکه اگر فرایند نظارت درست باشد قطعا پیگیرها جواب می‌دهد، گفت: مدیران با فعال کردن حراست‌ها مانع پدیده شوم فساد شوند تا شاهد اثرگذاری دستگاه‌های نظارتی باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.