نیاز اصلی ملوان در نیم فصل/ روند رو به رشد قوهای سپید

یک کارشناس فوتبال معتقد است ملوانی‌ها باید در پنجره نقل و انتقالاتی نیم‌فصل یک مهاجم جذب کنند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،تیم فوتبال ملوان بند انزلی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه تساوی بدون گل، تیم رده ششمی مس رفسنجان را متوقف کرد تا به دومین تساوی بدون گل خود در این هفته‌ها برسد. این چهارمین هفته بدون شکست ملوان بود و این تیم با ۱۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

حسن اشجاری، کارشناس فوتبال و بازیکن سابق ملوان در خصوص عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر عنوان کرد: ملوان روند رو به رشدی را در پیش گرفته است و فکر می‌کنم تعطیلات لیگ برتر به ملوان بیشترین ضرر را زد. ملوان چند هفته‌ای است که نباخته و توانسته به آن ثباتی که باید برسد. زارع بسیار خوب توانست نقطه ضعف تیمش در خط دفاع در ابتدای فصل را شناسایی کند و آن را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: پیروزی مقابل فولاد کار بزرگی بود و با وجود تعطیلات، شاگردان زارع مقابل سپاهان و مس رفسنجان که هر کدام از نظر بودجه و بازیکن، چند برابر ملوان هستند، نتیجه بسیار خوبی بود. این تیم باید راه بردن را هم یاد بگیرد تا بتواند این ثبات را حفظ کند. گل نخوردن مقابل سپاهان و فولاد کم کاری نیست که بازیکنان ملوان انجام دادند اما آن‌ها باید گل زدن را هم یاد بگیرند.

اشجاری درباره ضعف خط حمله ملوان توضیح داد: ملوان نیاز به یک مهاجم گلزن و شش دانگ دارد. تاثیرگذارترین بازیکنان خط حمله این تیم در حال حاضر، سجاد بازگیر و مهدی مومنی هستند که پست هیچ‌کدام، مهاجم هدف نیست و زارع به خاطر خالی بودن دستش در این پست، مجبور به استفاده از آن‌هاست. ملوان اگر در تعطیلات نیم‌فصل، یک مهاجم هدف چارچوب‌شناس جذب کند، قطعا در نیم‌فصل دوم و با حضور هواداران تیم بسیار خطرناک‌تری خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.