ورود ۱۲ اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان

شهردار کاشان گفت: تعداد ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید وارد و جایگزین اتوبوس‌های فرسوده سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،حسن بخشنده امنیه از اجرای نخستین مرحله طرح تحول ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: بر این اساس اولین مجموعه اتوبوس‌های جدید درون شهری وارد شهر شد.

او با اشاره به تزریق ۷۷ دستگاه خودروی جدید در قالب این طرح تحولی تاکید کرد: در نخستین گام تعداد ۱۲ دستگاه اتوبوس وارد کاشان شد و جایگزین اتوبوس‌های فرسوده سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان شد.

شهردار کاشان با یادآوری اینکه این اتوبوس‌ها نخستین گروه از اتوبوس‌های تأمین شده به منظور ارتقای عملکرد ناوگان حمل و نقل درون شهری شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۱۲ اتوبوس، ۶۵ دستگاه خودروی دیگر به تدریج به این مجموعه اضافه می‌شود.

بخشنده امنیه همچنین از اختصاص ۸۴ میلیارد ریال تسهیلات به منظور بهسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و عنوان کرد: اختصاص این میزان تسهیلات در کنار نوسازی و تزریق اتوبوس‌های جدید می‌تواند مشکلات حمل و نقل درون شهری را تا حد زیادی برطرف کند.

او با اشاره به اجرای طرح تحول ناوگان حمل و نقل عمومی پس از چند دوره مدیریت شهری در کاشان تاکید کرد: با توجه به عمر حدود دو دهه‌ای این ناوگان، دمیدن روحی تازه به کالبد فرسوده آن یک ضرورت بود که این امر پس از سال‌ها محقق شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.