فراهم کردن مقدمات اجرای نهضت فیبرنوری در مازندران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران بر فراهم کردن مقدمات اجرای نهضت فیبرنوری در استان تاکید کرد.

0

به گزارش  پایگاه خبری سبز البرز،اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در هفتمین جلسه شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بر لزوم تعامل و هماهنگی همه مدیران، اپراتور‌ها و شرکت‌های FCP فعال در استان جهت افزایش سرعت اجرای پروژ‌ها و تحقق اجرای نهضت فیبر نوری FTTH در استان تاکید کرد.

او افزود: اتصال همه مناطق شهری و روستایی به شبکه ملی اطلاعات از مهمترین اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌باشد که یکی از ملزومات آن بستر پرسرعت و پایدار اینترنت است و بهترین گزینه جهت تکمیل این پروژه ایجاد و توسعه شبکه فیبر نوری می‌باشد.

اعزی گفت: در همین راستا جلسات مختلفی با شهرداری‌های سراسر استان با هماهنگی معاونین استاندار مازندران برگزار شده و حساسیت موضوع مطرح شد و با اعلام آمادگی شهرداران، اجرای این پروژه توسط شرکت‌های fcp منتخب به ترتیب در سراسر شهر‌های استان انجام خواهد شد.

او افزود: در حال حاضر اجرای این پروژه برای اولین بار در شهرستان چالوس به طول ۷۵ کیلومتر جهت بهره مندی ۳۵ هزار خانوار شهری این شهرستان آغاز شده است و با همکاری خوب شهرداران و همچنین اپراتور‌ها به جهت همزمانی و تداخل احتمالی اجرای پروژه‌های ابلاغی در سایر شهر‌های استان نیز اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در خاتمه خواستار همکاری اپراتور‌ها جهت احداث سایت‌ها در استان شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.