تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری به استان سمنان سفر می‌کند

تماشاخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری در آستانه‌ی هفته‌ی ملی کودک با نمایش شاد «ماجرای گلّه‌ی من» میهمان استان سمنان می‌شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان گفت: تماشاخانه‌ی سیار طی چهار روز حضور خود از ۱۴ تا ۱۷ مهر ۱۴۰۱ در گرمسار، آرادان، شهمیرزاد، مهدی‌شهر، سمنان، میامی، شاهرود و دامغان با ۱۵ اجرا، میهمان کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم‌برخوردار شهری و روستایی خواهد بود.

مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده عصر روز چهارشنبه ۱۳ مهر سال جاری، تریلی سیار نمایش وارد استان می‌شود و نخستین اجرای خود را صبح پنج‌شنبه ۱۴ مهرماه در پارک بانوان و بلوار شهید صدوقی گرمسار آغاز می‌کند و در پی آن با حرکت به سمت آرادان عصر همان‌روز در روستاهای کوشک و حسین‌آبادبه اجرای نمایش می‌پردازد.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که تماشای این نمایش برای عموم آزاد است، خاطرنشان کرد: صبح جمعه ۱۵ مهر، کودکان شهمیرزادی در فضای باز روبه‌روی کانون پرورش فکری و کودکان مهدی‌شهری در محل پارک آبشار، میهمان تریلی سیار خواهند بود و کودکان روستای خیرآباد و محله‌ی کهنه‌دژ سمنان نیز عصر همان‌روز به تماشای این نمایش می‌نشیند.

خدابخشی با بیان این‌که تریلی سیار، صبح روز شنبه ۱۶ مهر، میهمان کودکان بلوار سفیر امید و روستای بکران میامی بوده و پس از آن در نوبت عصر به سمت روستای مغان و پارک آبشار شاهرود حرکت می‌کند، گفت: گروه هنرمندان این نمایش شاد در نوبت صبح روز یک‌شنبه ۱۷ مهر برای کودکان دامغانی در پارک دانشجو اجرا می‌کنند و عصر همان‌روز با حضور در روستای حسن‌آباد به سفر خود در استان سمنان پایان می‌بخشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.