فرماندار ویژه کاشان: حوادث ترافیکی جاده برزک و آزادراه منتهی به کاشان نگران کننده است

فرماندار ویژه کاشان گفت: حوادث ترافیکی جاده برزک و آزادراه منتهی به کاشان نگران کننده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، محمدشریف زارعی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه کاشان در مسیر کریدور شمال-جنوب قرار دارد، اظهار داشت: این باعث شده است تا غیر از فرصت‌های عالی اقتصادی که موقعیت جغرافیایی کاشان دارد، تهدیدهایی هم وجود داشته باشد.

وی با اشاره به تردد بالای خودروها در مسیر آزادراه اصفهان تا تهران و عبور این مسیر و شاهراه حمل و نقل ایران از کنار شهر کاشان ابراز داشت: متأسفانه آزادراه منتهی به کاشان یکی از مسیرهایی است که حوادث ترافیکی آن نگران کننده است.

فرماندار ویژه کاشان جاده برزک را یکی دیگر از محورهایی دانست که حوادث ترافیکی در آن نگران کننده است، تصریح کرد: بیشترین مأموریت‌های برون شهری دستگاه‌های امدادی همین دو محور است.

واکسیناسیون سیار کرونا در کاشان راه‌اندازی شود

وی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز این دو محور شناسایی و در حال رفع است، گفت: امیدواریم به اصلاح جاده برزک که از ردیف اعتبارات ملی بهره مند هست شاهد کاهش حوادث ترافیکی در این محور باشیم.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کرونا همچنان در شهرستان کاشان قربانی می‌گیرد، خاطرنشان کرد: لازم است به منظور ایمن سازی بدن در مقابل این ویروس به خصوص اینکه در آستانه فصل پاییز هستیم فرایند واکسیناسیون توسط همشهریان عزیز تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی هم باید تیم‌های واکسیناسیون خود را افزایش دهد، تاکید کرد: برخی از شهروندان امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند که لازم است تیم‌های سیار واکسیناسیون به محل اعزام شوند.

فرماندار ویژه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تنها سازمانی که می‌تواند داروهای زیادی مردم را جمع آوری کند هلال احمر است، تاکید کرد: در صورتی که خانواده‌ای قصد واگذاری داروهای مازاد داخل منزل را داشت هلال احمر می‌تواند این داروها را جمع آوری کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.