امام جمعه ساری : دولت سیزدهم قدرت جدیدی را در منطقه شکل داده است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : حضور روسای جمهور ترکیه و روسیه در ایران یک حرکت جدید است و به نظر می‌رسد قطب جدیدی از قدرت در شرق در حال شکل‌گیری است که ایران ، چین هند ، ترکیه و روسیه عضو آن هستند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : آمریکا و قطب بودن این کشور در جهان در حال از بین رفتن است و آینده برای ملت های کشورهای این منطقه امیدوار کننده شده است.

وی با اظهار این که امروز باید از ظرفیت های کشورهای همسایه استفاده کرد ، گفت : با این حرکت دولت سیزدهم از گردنه سخت اقتصادی عبور خواهیم کرد پس همه باید علاوه بر صبر و تحمل باید حمایت های خود را از محرومان داشته باشیم.

محمدی لائینی بیان داشت: دولت مردمی سیزدهم در جهت احیا جهاد سازندگی کار می کند و سفر به مناطق محروم و در روزهای تعطیل و توجه به ظرفیت های همسایگان که بازار اقتصادی خوبی هستند از نمونه های آن است .

امام جمعه ساری همچنین با اظهار این که نماز جمعه به عنوان بعد معنویت و مقاومت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است ، گفت : در چهار دهه گذشته چراغ نماز جمعه به برکت حضور مردم در همه مناطق کشور روشن است و آثار آن علاوه بر برگزاری و اقامه نماز در جهت بیان و حل و فصل همه مسایل و مشکلات جامعه نیز بوده است.

وی با اظهار این که نماز جمعه پایگاه معنویت و مقاومت است ، افزود : خاستگاه همه شهدا نماز جمعه بوده است. نماز جمعه در جهاد تبیین ، بسیج خیرین ، گروه های جهادی برای کمک به محرومان و در خنثی کردن توطه دشمنان بسیار موثراست.

محمدی لائینی با بیان این که نماز جمعه همواره کمک کار دولت های انقلابی است ، اظهار داشت : نماز جمعه در بیان و تبیین مسایل و امید بخشی که دشمنان در جهت سلب امید کار می کنند ،است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به برگزاری مراسم عید غدیر و برگزاری برنامه های مردمی با همکاری بیش از ۱۰۰ هزار خیر در کشور برگزار شد اشاره کرد و گفت : این نشانه این است که مردم به باورها و اعتقادات دینی و اسلامی پایند هستند.

امام جمعه ساری با بین این که کشف حجاب فقط توسط افراد خاصی که فریب خورده اند ، انجام می شود، افزود : بسیاری از مردم به نور دین و اعتقادات باور دارند ملت ایران ملت عاشورایی و دینی است و این اعتقادات سیاست های دشمنان را نقش بر آب می کند . استکبار بداند پایگاه مقاومت و معنویت نماز جمعه با حضور دایمی و گسترده مردم تداوم دارد.

وی به هفته مهارت آموزی نیز اشاره کرد و بیان داشت : اهمیت حرفه آموزی و مهارت برای ایجاد اشتغال مورد تاکید است. جوانان باید مهارت داشته باشند. داشتن مدرک صرف نمی تواند سبب توسعه و تولید کشور می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.