نماینده ولی فقیه در مازندران: منطقه مقاومت روی دست ملت ایران می چرخد

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه منطقه مقاومت روی دست و کاکل ملت ایران می چرخد،گفت: دشمن تلاش دارد ام القرای ایران اسلامی را خاموش کند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر سه شنبه در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار شهید سلیمانی و بزرگداشت علامه مصباح یزدی با تاکید بر جهاد و مقاومت در راه خداوند اظهار داشت: مردم مازندران بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در دوران کرونا به نیازمندان کمک‌های مالی کردند.

وی جهاد در راه خداوند، انفاق و مهرورزی را از جمله ویژگی‌های ملت ایران یاد کرد و گفت: کسانی که در دوران انقلاب، دفاع مقدس و برابر فتنه‌های خروش و خاموش مقاومت و جهاد کردند.

وی با بیان اینکه میلیارد دلار ارز ترجیهی و چهار هزار و ۲۰۰ تومانی برای واردات و تأمین کالاهای اساسی در دولت‌های گذشته داده شد، و برخی از آن در خارج از هدف صرف شده است، آن را نوعی فتنه خاموش دانست و وضع کنونی اقتصادی نتیجه این اقدامات است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: همچنین تمام مراکز هسته‌ای را بستند و بتن ریختند بدون آنکه از سوی دشمن گامی برداشته شود و با این حال تحریم‌ها چند برابر شد و هشت سال کشور را مملکت را معطل برجام و به آن گره زدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: حتی واکسن را به برجام گره زده بودند در حالی که اکنون شاهد واردات ۱۴۰ میلیون دوز واکسن هستیم بدون آنکه شرایط در دولت کنونی عوض شده باشد.

وی با اظهار اینکه فتنه‌های خاموش بدتر از فتنه‌های خروش است، گفت: اقلیت مزدور و خائن همواره وجود دارند ولی اکثریت مردم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه حاج قاسم در خط مقدم و روی خاکریزها زندگی کرد و شهید شد، گفت: همچنین نمی‌شود، نمی‌توان و باید سازش کرد در منطق حاج قاسم وجود نداشت.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند به ملت ما تحمیل و القا کنند که نمی‌توانید اما باید دانست خط سازش با غرب مشکل ساز است در حالی که ملت ایران افتخار آمیز شده است و منطقه مقاومت روی کاکل و دست ایران اسلامی می چرخد.

آیت الله لائینی تصریح کرد: دشمن درتلاش است که ام القرای ایران اسلامی را خاموش کند و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی ملی‌ترین و امتی ترین شخصیت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.