مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: ۳۳ سالن ورزشی مازندران به بخش خصوصی واگذار شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ورود بخش خصوصی به ورزش را ضروری دانست و گفت: تاکنون ۳۵ سالن ورزشی استان به بخش خصوصی واگذار شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حسن رنگرز عصر دوشنبه در جلسه با هیئت‌های ورزشی تنکابن با بیان اینکه اعتبارات دولتی ورزش مبلغ قابل توجهی نیست، افزود: مشارکت شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی و بخش خصوصی در ورزش بسیار تأثیر گذار بوده که نمونه آن را در ساخت سالن ورزشی شاقوز کتی تنکابن توسط شهرداری خرم آباد دیدیم.

رنگرز ادامه داد: برای تکمیل این سالن مبلغ دو میلیارد تومان هزینه شد که این اقدام در سطح کشور بی نظیر بوده و بابی برای دیگر شهرداری‌ها باز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه ۳۵ سالن ورزشی در سطح استان در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت، اظهار داشت: باشگاه شهید سردار سلیمانی نیازمند دو میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بود و در روزهای آینده به بهره برداری می‌رسد.

رنگرز با بیان اینکه پیگیری‌ها برای بازسازی سالن ورزشی سلیمان آباد تنکابن هم انجام شده است، گفت: قرار است از محل حوادث غیر مترقبه اعتبار این سالن تأمین شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود، افزود: در هیچکدام از احکام بودجه سال جاری، تنها محل تأمین اعتبار هیأت ورزشی از محل ارزش افزوده دیده نشده و اگر این شریان حیاتی ورزش کشور قطع شود، این بخش دچار مشکلات بسیاری خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.