برگزاری گرامیداشت شهداي خدمت

گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد جواد_آل_محمد(ع) ساری برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز و به نقل از مهدی پورعرب” خبرنگار حوزه فرهنگی و اجتماعی پايگاه خبری”سبزالبرز” از ساری،گرامیداشت ضایعه غمبار درگذشت شهید سید ابراهیم رئیسی و شهداي خدمت با حضور نمازگزاران و با همت پایگاه بسیج برادران حوزه “امام موسی کاظم(ع)” و پایگاه بسیج خواهران “ریحانه الحسین” حوزه “بنی فاطمه”، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا میرزا حسن صادقی امام جماعت مسجد و مسوول امور مساجد استان مازندران، با مداحی برادر مهدوی در مسجد جواد آل محمد(ع) کوی میرزازمانی خیابان سعدی شهرستان ساری برگزار شد.

مسوول امور مساجد استان مازندران در این مراسم با تسلیت رییس جمهور اسلامی ایران و خادمان ملت، شهید سید ابراهیم رئیسی را از جنس خدمت دانست و گفت: خدمات #شهید_جمهور در مدت کوتاه عمر دولت سیزدهم در حوزه های اجرایی مختلف بر کسي پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه راه آیت‌الله رئیسی در مسیر “جهاد خدمت” ادامه خواهد داشت افزود: شهید رئیسی حیات و عمر شریف خويش را در جهت پیشرفت، عزت و تعالی انقلاب اسلامی ایران و خدمت به مردم و محرومان فدا نمود.

وی تصریح کرد:دولت سیزدهم دولتی از جنس مردم و برای مردم بودو اکنون وظیفه همه ما این است که راه خدمت صادقانه ایشان را با شرکت در انتخابات هشتم تیرماه و انتخاب فردی در تراز انقلاب اسلامی و آیت‌الله رئیسی در مسیر “جهاد خدمت” ادامه دهیم.

گزارش و تصاویر: مهدی_پورعرب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.