وزیر دادگستری: دولت آیت‌الله رییسی تازه داشت به بار می‌نشست

وزیر دادگستری گفت: دولت آیت الله رییسی تازه داشت به بار می نشست.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، امین حسین رحیمی در نشست تصویربرداری از حکمرانی متعالی  بر تراز سنت حکمرانی شهید جمهور گفت: گرچه آن فقدان و نعمت بزرگ از دست رفته است ولی به لحاظ سعه وجودی این شهید عزیز و یارانش، طوری شده که با رفتنشان ادامه دارد و این ظرفیت برای نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده است.

وی افزود: به عنوان عضو کوچک از دولت و اینکه سالها از نزدیک با آیت الله رییسی کار کردم، حرکتی که مردم انجام دادند ما را مدیون تر کرد. حرکت مردم خیلی مسئولیت ما را سنگین تر کرد؛ ما که می گوییم نه فقط اعضای دولت (ما که منتسب به شهید جمهور هستیم وظیفه مان سنگین تر است) بلکه همه مسئولین، مسئولیتشان سنگین تر شد.

رحیمی ادامه داد: بعد از این قضایایی که پیش آمده و انتخابات نمودش بود، ما احساس کردیم سرمایه اجتماعی کم شده و احساس می شد که درخت انقلاب یک کم در بعضی از موارد از جمله مشکلات اقتصادی که مردم دارند و رفتارهای غلطی که بعضا ما مسئولین داشتیم؛ بعضی برگ هایش پژمرده شده است ولی  شهادت رییس جمهوری و انقلابی که ایجاد شد؛ مثل آبیاری به این درخت انقلاب بود.

وی افزود: ما دولتی‌ها عهد کردیم تا زمانی که این  مسئولیت را داریم با تمام توان و به طور مضاعف به مردم خدمت کنیم و کارهایشان را انجام دهیم و هر زمانی که این مسئولیت را نداشتیم؛ در هر جایگاهی که بودیم  حتی به عنوان یک شهروند عادی همواره خود را مدیون این حرکت مردم می دانیم.

وزیر دادگستری گفت: واقعا این حرکت  مردم و حضورشان و  همدردیشان یک احساس تکلیفی برای مسئولین به مراتب ایجاد کرده که به نوبه اعضای دولت این عهد را بستیم که با تلاش مضاعف تا زمانی که دولت ما مستقر است و بعد از آن دولت جدید تا زمانی که انتخابات برگزار  شود و تحویل دولت جدید می دهیم در هر جایگاهی که باشیم مردم  ما را مدیون کردند  و  ما باید این دین را با خدمت صادقانه به توسعه کشور و کارآمدی نظام اسلامی ادا کنیم که این ظرفیت وجود دارد و امکانات خوبی هم در کشور داریم.

وی گفت: دولت آیت الله رییسی  تازه کم کم زحمانی را که کشیده بود؛ داشت به بار می نشست.

وزیر دادگستری در پایان گفت: مقام معظم رهبری در سال گذشته فرمودند که خدمت دولت زیاد بوده است اما این وضعیت معیشتی مثل غباری جلوی این روشن شدن و نمود این خدمات را گرفته است و ما باید تلاش کنیم آن غبار وضعیت معیشتی زندگی مردم از بین برود تا همین چند وقت کوتاهی که از دولت ما باقی مانده و پس از آن دولت جدید می‌آید این غبار از بین برود تا ان شاءالله کارهای مهمی که  حکومت  انجام داده و در حال انجام توسعه همه جانبه زندگی آرامش بخش مردم است، دیده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.