حسینی‌کیا: تلاش دولت حل مشکلات کشور است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت گام‌های خوبی برای ساخت مسکن و کنترل نقدینگی برداشته است اما بخشی از این تلاش‌ها هنوز برای مردم ملموس نیست.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا با اشاره به گفت وگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور با مردم، بیان کرد: دولت در این مدت تلاش های زیادی برای حل مشکلات مردم داشته است. در بحث ساخت مسکن آنچه که از نگاه مردم ملاک است، خود مسکن است. اقداماتی مانند تامین زمین، نقشه برداری و تامین مالی که از سوی دولت انجام شده خیلی به چشم مردم نمی آید اما در واقع اقداماتی از سوی دولت در این حوزه صورت گرفته است که این اقدامات قابل تقدیر است اما در حوزه مسکن عقب ماندگی هایی داریم که باید جبران شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اقدامات خوبی شروع شده است که امیدواریم در این فرصت باقی مانده دولت با اقدام جهادی و انقلابی بتواند عقب ماندگی ها در حوزه ساخت مسکن را جبران کند و مردم صاحب مسکن شوند. در بحث کنترل نقدینگی نیز دولت تلاش های خوبی انجام داده است اما کافی نیست. بخشی از تلاش های دولت برای کنترل نقدینگی هنوز از بیرون ملموس نیست. در بحث کنترل ارز هنوز به رقم مطلوب نرسیده ایم، نرخ ارز باید خیلی پایین تر از این بیاید و دولت باید چاره ای برای آن بیندیشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با عملیات وعده صادق نیز اقتدار ایران اسلامی به جهانیان نشان داده شد و سایه جنگ کنار رفت. ان شاءالله در کنار ارتقای اقتدار بین المللی بتوانیم در داخل نیز مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را مرتفع کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.