باقری: خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتراض دانشجویان به جنایات رژیم صهیونیستی حادثه کم‌نظیری را در تاریخ دانشگاه‌های آمریکا و اروپا خلق کرده است، گفت که خیزش دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی، نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، محمد باقری  با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: از همان روزهای اول جنگ غزه ایران اعتراضات خود را در عرصه بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرد اما کشورهای اروپایی و آمریکایی سکوت کردند. اکنون بعد از گذشت حدود هشت ماه از این جنایات دانشجویان آمریکایی وارد عرصه شده و اعتراضشان را به جنایات اسرائیل اعلام کردند. به نظر می‌رسد ما شاهد بیداری جهانی علیه اسرائیل هستیم.

این نماینده مجلس اعتراضات دانشجویی را حادثه کم‌نظیر در تاریخ دانشگاه‌های آمریکا و اروپا دانست و گفت: ما این اعتراضات را به فال نیک گرفته و آن را عاملی برای جهانی شدن اعتراضات صهیونیستی می‌دانیم. انتظار می‌رود دولت‌ها و سایر کشورها به این خیزش پیوسته و مقابل اسرائیل جبهه‌گیری کرده و مقاومت کنند تا ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

باقری با بیان اینکه مردم دنیا فجایع بشری را در غزه دیدند، گفت: خیزش دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند. ان‌شاءالله به زودی منطقه خاورمیانه بدون اسرائیل را شاهد باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.