پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران به مناسبت فرارسیدن روز کارگر

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، عباسعلی وفائی نژاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران طی پیامی روز کارگر را به تمام کارگران و تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خصوص کارگران خدوم زنجیره تامین گندم آرد و نان تبریک گفت.

🔻 متن پیام مهندس وفائی نژاد به شرح زیر است:

یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز کارگـر، فرصت مناسبــی برای قدردانی از زنان و مردان بی‌ادعایی است که خالصانه برای اعتلای نام ایران اسلامی تلاش می‌نمایند، تلاش‌هایی که کمتر در رسانه‌ها منعکس می‌شود اما بی‌تردید سربلندی مجموعه تامین گندم آرد و نان استان مازندران بدون تلاش، حمایت و همدلی تمام اعضای این خانواده بزرگ میسر نیست و در این بین، همکاران خدوم ما در کسوت کارگری در بخش‌های مختلف، نقش بسیار مهمی در جهت پیشبرد اهداف نظام در تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه دارند.
نقش جامعه کارگری، در سال جاری بسیار برجسته‌تر است. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، رکن تحقق جهش تولید، کارگر است و نقش یک کارگر ماهر، باروحیه و پرانگیزه در جهش تولید، یک نقش غیر قابل انکار است.
اینجانب ضمن ارج نهادن زحمات شما عزیزان، فرا رسیدن روز کارگر را به تمام کارگران و تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی را برای همه عزیزان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.