رضاییان: با ذوب‌آهن و ربیعی به توافق رسیدیم اما کارشکنی کردند/ ویسی جزو افتخارات خوزستان است

مدیرعامل فولاد درباره اخباری مبنی بر شکایت رحمتی از این باشگاه توضیح داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، بهرام رضاییان، مدیرعامل فولاد در یک نشست خبری پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم درباره عقد قرارداد با رحمتی و شکایت او از باشگاه فولاد گفت: با توجه به بحث‌هایی که پیش آمد آقای رحمتی جزو گزینه‌های سرمربیگری باشگاه بودند و با هم مذاکره هم کردیم. پیش قرار داد نوشته شد. ایشان روی قراردادش بحث داشت و گفت یکسری از بندها را از قرارداد حذف کنید.

او افزود: با آقای عارف‌نیا مدیر حقوقی مذاکراتی انجام می‌دادند. من با آقای عارف‌نیا صحبت کردم. گفتند که قرارداد و پیش قراردادی را به ایشان دادیم. آقای رحمتی گفتند به شما خبر می‌دهم و بعد برای جلسه رفتند تهران اما تاکنون نه شکایتی دست ما رسیده و بحثی نبوده است. من خودم با آقای رحمتی صحبت کردم. چیز خاصی نبوده است.

مدیرعامل فولاد در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور او در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، آیا خللی در فعالیت او در باشگاه فولاد ایجاد نمی‌شود، توضیح داد: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است. من به عنوان مدیرعامل باشگاه در هیات رئیسه فدراسیون انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه‌ای ذکر کردند شامل حال ما نمی‌شود. بعضی از دوستان  در هیات‌های فوتبال در جاهای متعدد با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که نباید افراد با قراردهای متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. این شامل هیات رئیسه که نمی‌شود. علی رغم این من که الان خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم.

رضاییان در ادامه درباره همکاری با عبدالله ویسی گفت: آقای ویسی جزو افتخارات استان است و جزو کسانی است که قهرمانی را برای استان به ارمغان آورده است. زمانی که وارد پروسه انتخاب مربی شدیم، آقای ویسی آبادان بود. همه شما گزینه‌های ما برای سرمربیگری را دیدید. به هر طریقی نتوانستیم با آنها قرارداد ببندیم. در هر موفقیتی همه عوامل دخیل هستند. نمی‌شود گفت چه کسی مقصر است و چه کسی مقصر نیست. شاید سهم‌ها فرق داشته باشند. ولی اینکه بخواهم بگویم درخصوص انتخاب سرمربی تعلل شد نه اینگونه نیست. من با هیات مدیره ذوب آهن اصفهان به توافق رسیدم. با آقای ربیعی به توافق رسیدیم و مذاکراتمان را انجام دادیم و من از اینجا راهی اصفهان شدم تا کار را نهایی کنم که روز آخر شرکت ذوب آهن کارشکنی کرد و مانع کار شد. وگرنه ما بخواهیم در انتخاب مربی تعلل کنیم اینگونه نیست.

او درباره قرارداد با مارتینس گفت: نمی‌خواهم به گذشته برگردم. فولاد خوزستان همیشه در اوج بوده و همیشه فولاد را در بالای جدول دیدیم. شاید الان حضور فولاد در این جایگاه خوشایند نباشد. تیم فولاد خوزستان اول فصل شاید هیچگونه بدنسازی انجام نداد. بعد آقای مارتینز بیست روز تعطیلی اعلام کرد. من گفتم تعطیلی ضربه می‌زند و ایشان گفت من برنامه دارم. بعد از نیم فصل برگشتیم و در آبادان یک بازی برگزار کردیم و باختیم. هیات مدیره و ما به این جمع بندی رسیدیم که از آقای مارتینس جدا شویم.

ادامه دارد…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.