برگزاری نشست بررسی اندیشه‌های تمدنی صاحب نظران جهان اسلام

دومین پیش نشست جشنواره بین‌المللی تمدن نوین اسلامی با عنوان بررسی اندیشه‌های تمدنی صاحب نظران جهان اسلام برگزار خواهد شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز ، در ادامه پیش نشستهای جشنواره تمدن نوین ،اسلامی نشست بررسی اندیشه‌های تمدنی صاحب نظران جهان اسلام به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از ساعت ۹ تا ۱۲ روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در سالن شهید سلیمانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.

در این نشست مقرر است نظریه پردازی تمدن اسلامی در ایران ،معاصر نظریه پردازی تمدن اسلامی در جهان عرب و نظریه پردازی تمدن اسلامی در شرق آسیا با محوریت اندیشه و نظریات نادیه مصطفی محمود از مصر عبدالمجید نجار از تونس عثمان بکار از مالزی حبیب الله بابایی از ایران احسان اوغلو از ترکیه و…. به بحث و تبادل نظر گذاشته بشود حبیب الله ،بابایی محمدرضا بهمنی رسول نوروزی ،فیروز محمد صابر ،صادقی مختار شیخ حسینی و محمدهادی مدنی سخنرانان محوری این برنامه خواهند بود .

معرفی جشنواره جهانی تمدن نوین اسلامی و بررسی و تحلیل نظریات و کتب تنوع و تمدن در اندیشه اسلامی العلاقات الدولیة فی التاریخ الإسلامی: منظور حضاری مقارن جزئین الاشهاد و الشهود الحضاری، مشارکت اسلام در فرهنگ جهانی Islamic Civilisation and The Modern World و نظریه وسطیه محتوا و درونمایه اصلی این نشست علمی را تشکیل می‌دهد.

این نشست در قم شهرک پردیسان انتهای بلوار دانشگاه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سالن شهید سلیمانی برگزار می‌شود

لینک حضور مجازی dte.bz/scscenter2 حضور برای عموم آزاد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.